Bir bisiklet bir de yeşillik lazımdı bana, ikisi de oldu.

Bir bisiklet bir de yeşillik lazımdı bana, ikisi de oldu.

Yokuşlar yoksa doğayı tercih ederim. Sonsuz yeşillikler içinde kuş cıvıltılarının eşlik ettiği bir gezi. Hayali bile güzel. 😍 1 ay önce yapmıştım en son.
Bisikletle uzun mesafeler katetmek en zevklisi.. Geçen sene her gün 35 km sürüyordum, bu sene turlara katılacağım. Gezi, doğa, uzun mesafe sürüşleri için sabırsızım.
Sahil turu ama yürüyerek bisikletle denize uçmak istemem.
Uçurum yok yav denize sıfır
Ya uf, Ordu sahili öyle değil 😂 bisiklet yolu var 🙄
Orası nasıl sahil
Gayet sürülürmüş. Sürmesem de çok yürümüşlüğüm var orada 😂
🌿
Cevap
11Cevap
Hayır ben sevmiyorum
Kaç senedir bisiklete binmiyorum. Bisiklet turu olsun.
Doğada gezmek gibisi yok 😻
Bu arada geri dönmene sevindim... Eic seçecektim profilin kapatılmıştı 👀
Teşekkür ederim.. Bazen oluyor böyle, uzak kalmam gerekti bir süre :)
Biliyorum o hissiyatı 🥺
Sahil uzunsa ve bisiklet yolu varsa, sahil diyorum. Hatta az önce bisikleti birakıp, kahve içmek için oturdum.
Bisikletle her yer keyifli Allah bacaklara güç versin
Sahil varken diğer seçenekler 2. Seçenek olur anca.
Ikiside olsun ya hem mavi hem yesil görsün gözlerimiz.
İkiside kulağa hoş geliyor. İlla bir seçim yapmak zorunda mıyım? A ve B diyorum😂
Bisiklet tam süremiyorum ya düşerim 😃
Ben tutarım seni
Hocam hocaaam 😂😂😂
Yandan tutarım yandan
büyükada turu güzel oluyor
Düz zemin olsun yanda da deniz.
İkiside bana uzak
Kordona gidip bisiklet sürücen en güzeli o 😅
Doğa turu yapmak isterim
Her ikiside çok keyifli
Kışları sahil yazları doğa turu diyorum.
Sahil turu olsun.
Patika yol varsa doğa turu derim
Sahil daha iyi, doğada köpek kovalıyor hep mk
Doğa yürüyüşü tercihim, sessiz ortam istiyorum
Doğa bence
Doğa
sahilll
Bisikletle orman...
Sahilde hoş olur..
Bisiklet sevmiim.
Sahil turu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?