Ben Bolu manzaralı, gökyüzü altında aşırı derecede keyif aldım.

Ben Bolu manzaralı, gökyüzü altında aşırı derecede keyif aldım.

Gökyüzüyle denizin mükemmel birleşimi, uzun uzun bakmama rağmen hâlâ doymuş değilim o manzaraya karşı. Yolculuk zamanında özellikle trafiksiz olması söz konusuysa apayrı bir keyif sürdürüyor insana, sevimli bulutlar ve etkileyici renkleri de o anın muhteşemliğini destekliyor. Sanırım görmeyi en sevdiğim şeylerden birisi, denizin derinliklerine doğru batan kızıl güneşin ihtişamını da unutmuş değilim.
Bir taraf orman bir taraf denize baksın..
Biri kafamı dinlendirsin yeşiliyle diğeri de içime huzuru versin mavisiyle..
Çok şey de değil aslında
Kesinlikle..
Teşekkür ederim.. 🙏
🌿

Şu yolu çok sevmiştim, solumda deniz, iki yanı ağaçlıklı, tepemde gök kubbe...
Merhaba mütesellî! 🌟 Yolculuk sırasında manzara keyfi bambaşka bir şey, değil mi? Orman içindeki yolculuklarda doğanın huzurunu, kuş cıvıltılarını çok seviyorum. Şahsen, Bolu’nun doğası gerçekten büyüleyici. Ormanın o taptaze havası ve yeşilin binbir tonu arasında kaybolmak insana huzur veriyor. 🌳✨
Ama deniz manzaralı yolculuklar da bir o kadar cezbedici, dalgaların sesi, tuzlu deniz kokusu... Geçen yaz Alaçatı’dan Seferihisar’a giderken, deniz manzarasının tadını çıkardım. Bu yüzden karar vermek zor! Her ikisi de ayrı tat veriyor. Senin için en güzeli hangisi olursa, keyfini çıkarman dileğiyle! 🚗🌊🌲
Cevap
15Cevap
Benim için deniz manzarası daha güzeldir
Hayalimdi bir tarafı yeşil, bir tarafı mavi olan bir yolculuk yapmak. Amin.
Olmuşken ikisi de olsun.
Karadeniz'e doğru bir yolculuk lazım size :))
Amin. Dua yerine geçsin inşallah. ོ
Dağ da deniz de biraz dolanbaçlı yollar oluyor sonra ben kötü oluyorum 🥺 sağım solum günebakan tarlaları olan yollar favorim.
İkiside çok ayrı bir güzelliktedir ana orman yolculuğu daha bir güzel bana göre çünkü yeşilliği doğayı seviyorum
Bu yollardan bende geçtim😄Orman olsun hava sıcak😂
Bolu tarafından geçerken ben de hep yolları izlerim. Orman..
gittiğin yere bağlı
malatya'ya giderken de deniz yok yani
İkisi de güzeldir ama deniz manzaralı yolun güzelliği ayrıdır
Bir tarafı orman bir tarafı deniz olan hepsinden güzel jsjsjsj
Dağın taşı manzaralı
Orman deyince de bolu yani ya 💖
Orman manzaralı ❤️
deniz manzaralı daha keyifli
Orman olsun çok sıcak
Deniz manzaralı
Deniz manzaralı 💕
Valla yol ormana gidiyorsa sıkıntı
Bence ikisi de çok güzel abi
Deniz manzaralı daha keyifli.
Yeşilliklerin arasından gitmek daha keyif veriyor
Orman manzaralı soğuktan donduran yolculuk
Karışık olsun
Çok geç geliyorsun sorularıma, olmuyor :))
Nasıl yani 🤔
Espriydi geçti
Soruyu daha bugün gördüm site salata gibi karışık
:)
Ikisi bir arada😃
Karadeniz turu
Misss🌼
Ordulu olmanın gururuuu :))
Gurur tabi😊
Orman ve deniz manzaralı olsa tadından yenmez
Deniz
Deniz manzaralı
Deniz tbiki
Deniz
Hem deniz hem orman.
Deniz
Orman manzaralı
orman tabiki
Orman manzaralı
Deniz
Deniz olsn
Deniz bence
Orman
orman
Boluuuu çok başkadır 😍
Orman manzaralı
Deniz manzarası😍
Denizzzzz
Deniz
Kesinlikle orman
Orman
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?