Yarın için karar veremedim 😅
Deniz kenarı yürüyüşü
Orman yürüyüşü
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yarın için karar veremedim 😅
Deniz görmekten bıktım artık, orman tercih ederim. Hatta Belgrat Ormanı yürüyüş pisti bunun için ideal bir yer...
Deniz varsa tabiki acıma hemen oraya git kıskandım seni 😂
İntikam vakti nihahah 😎 kesin deniz kenarına gidiyorum o zaman
Ayıp ayıp insan acır biraz 😂
Prag överken acımadım 🥲 üzerine birde foto atarım tam olur 😎
İyi gezmeler o zaman 😂😂
Thenk yuu😅
Teşekkür ederim 🙏
Rica ederim
Cevap
51Cevap
Deniz kenarı yürüyüşü tabi ki de
Ormanda yürüyüp denize girmek sonrasında;))
Bizde deniz yok sen deniz yürüyüşünün keyfini çıkar

Orman yürüşü kesinlikle
Tek olmayacaksam, orman yürüyüşünün yerini hiçbir şey tutmaz. Büyülü ve heyecan verici manzaralara şahit olmak gibisi yok.
Aslında iki yürüyüşte güzel ama ormanda canlılar ile iç içe olmak onlarla iletişim kurabilmek daha güzel
Normalde deniz yürüşü derdim ama deniz olan yerde yaşadığım için sürekli görmekten bi tık baydım. O yüzden orman yürüşü diyeceğim şu anlık.
Orman yürüyüşü daha iyidir doğanın havası daha iyi, şanslıyım ki oturduğum bölgeye yakın orman var 😊
deniz kenarı bana çok romantik geliyo onun için daha çok seviyorum
Bizim burada yesilik vs daha cok olduğu icin birden deniz diyesim geldi 💞
Denizin yanında yürüyorum zaten diyer sefer ormana gittmek nasip olsun 😃😃
Yılların limancısıyım. Orman. Tatil günümde kimse beni denize kıyısı olan bi yere götüremez
Hava hafif yağmurluysa ve kapalıysa tabiki orman, hava açıksa ve rüzgar yoksa deniz kenarı.
bir gun deniz kenari yuruyusu olsun diger gun orman yurusu olsun , coksiddetli ihtiyaci m var :)
Şehrimizde deniz olsa kesinlikle deniz derdim
Deniz kenarı ya da ormanda ormanda yürümenin ortak noktaları huzur verirler
Elbette deniz kenarında ne işimiz var ormanda Allah korusun başımıza ne gelir
Deniz kenarında daha ormantik olduğu için..
Suyun sesi eşliğinde sahilde daha hoş oluyor.. Bana göre..
İkiside güzel ama sağlam oksijen için orman tabikide
Evim deniz kenarında.
Günlük deniz kenarında yürüyorum ve doyulmuyor :D
Ama kötü tarafı hava sıcak olunca insanlar doluşuyor o yüzden kışın deniz yazın orman.
ikiside cok guzel bir tercih deniz biraz daha iyi gibi :)
Orman yürüyüşlerini sevmem, Denize giderim😀😀😀ama kişi olan degil normal deniz😀😀
Orman gibisi var mı ki? Şaşırdım deniz kenarı diyenlere
Ormanda yürümek daha iyi
Sevdiğimle beraber sahil kenarı yürüyüşü dondurmalar ellerde hafif essintili meltem yaz ayları acilen gelmeli
Deniz huzur veriyo :)
Sanirim evinizin yukarsi orman asagsi deniz
Bir yerde deniz varsa, alternatif yoktur.
Deniz kenarı imkanı varsa tek geçerim.
orman yürüyüşü bir kadın için ürkütücü olabilir
Dalga sesleri ve deniz kokusu çok huzur verici bence
Böylesi güzel bir yerde yürümek nefes almak iyi gelir onca şeyden sonra o nedenle orman
Orman yürüyüş hele birde az insan varsa mis gibi
Deniz kenarı yürüyüşü
Denizden sıkıldım orman olsun
Orman dedim ama vazgeçtim deniz kenariii
Deniz kenarı yürüyüşü tercih ederim🙃
Deniz kenarinda devam ben sabahları
Deniz kenarında yürüyüş. 🌊🫶🏻
Hiçbir yer de yürüyüş
Deniz kenarında yürüyüş güzel olurdu
Denizde yürümede bütün aile bir ıslak ıslak
Deniz kenarı yürüyüşü
Kesinlikle deniz kenarı
Deniz kenarında yürüyüş. ✨
Orman yürüyüşü sıkıntı köpekler var
Bence deniz kenarı kenara en güzeli
Ikiside güzel kararsız kaldım orman yürüyüş dedim
Orman yürüyüşü daha maceralı
Deniz kenarında yürüyüş yapmayı severim
Ormanda yürümek daha sağlıklı
Benim yaşadığım yerde deniz falan yok dağ taş o yüzden normalde yolda
Carsiya yurumek
Alakaya 😅
Olur oyle
İkiside inaniyorum ki güzeldir
Deniz kenarı...
ikiside
Deniz kenarında
deniz kenarı olsun
Deniz kenarı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?