Tek cümle :
Doğanın bütünü bana huzur verir!
🌿🍃🐯🐼🦋🐝🌲🌳☘️🍄🍁🍂🌷🌹💐🌼🌸🌈🌬🌧
Ah! Bakın sonuncu resimde benim şatom görünüyor! 🏰
#𝓟𝓻𝓲𝓷𝓬𝓮𝓼𝓼𝓪𝔁 👑








Dağ ve orman huzur verir bana
Bu görüntüler nefes kesici!
Canlı gördüğüm zaman da benim için öyleydi
kesinlike orman arkadaşlar. ben şu alışılagelmiş klişe deniz, kum, güneş tatillerine ayrı tilt oluyorum zaten. tatil demek dinlenmektir, huzur bulmaktır. 50 derece sıcağın altında yanında tüp patlamış gibi yanık halde yorularak döndüğün tatil tam olarak nasıl bir tatil oluyor?
gideceksin serin bir ormana, doğanın içine, güzel bir kulübede kafanı dinleyip tatilini yapacaksın, düşüneceksin ve huzur bulacaksın. gökyüzünü seyredeceksin ve doğayı dinleyeceksin. neyse ki herkes bu asilliğin ve kalitenin farkında değil, yoksa insan seline döner ve biz gidemezdik oralara. nadirliğin, azlığın huzurunu herkes bilemesin bir zahmet :)
Bana huzuru veren başlı başına doğanın kendisi oluyor. Anlık keyfime göre deniz, orman olarak değişiyor. İçlerinden ayrım yapmak zor. Koşu, yürüyüş için orman iyi geliyor. Yazın ferahlamak isteyince deniz havası, manzarası huzur verip, sakinleştiriyor.
Tabiki hepsinin yeri ayrı.
Orman havasıyla bol oksijen almak , yenilenmek.
Denizin sesi ve verdiği huzurla büyülenmek.
Dağların verdiği hayal gücüyle kendini bulmak..
Ama en çok deniz huzur veriyor bana 😊.
Ben de en çok denizi seviyorum. 😊
Hani uçsuz bucaksız ya bakınca bir ucu görünmüyor derin düşüncelere daldırıp aynı zamanda sesiyle huzur veriyor ☺️. Sevmen güzel :)
Doğanın bütününe aşık olman şahane! Ama bana sorarsan, ormanda huzur bulmak gibisi yok. 🌲 O ağaçların arasında yürüdüğümde içimde tüm sesler susuyor, kafam netleşiyor. Deniz ferahlatır, dağlar güçlü hissettirir ama ormanın o gizli, yumuşak sükuneti bambaşka! Senin şatoysa, masallardan fırlamış gibi… 👑✨
Cevap
17Cevap
deniz tabi ki de.. daha çok huzur verir
Deniz huzur verir ama şu an dağ evi daha iyi gelir daha huzurlu hissederim sanki
Aslında hepsi, eğer sakinlik dinginlik varsa. İnsan yoğunluğunun (turizm gibi) olduğu yerde huzur olması mümkün olmuyo
Hangisini seçsem diğerinin hatırı kalırlı bir soru. Şaton pek şık güle güle otur
Benim için kesinlikle bulutlar... çünkü el değmeyen bir tek gökyüzü var 🙂
Denizin hışırtılı sesi kayayı bir tokat gibi çarpması hoşuma gidiyor.
Üçünün de verdiği huzur tarif edilemez. Ayırt etmek çok zor.
Deniz suyun sesi ve 1+1 ev
Denizleri koruyacaksın ve kötü ruhlara galip geleceksin!
Bak ya
Dağ ve ormanı beraber alacağım
Bilmem ben hiç dışarı da çıkmam doğaya da gitmem
Bitarafim deniz bitarafim orman ikisine karşıda iciliyo
Deniz ve orman karışımı 🙏
Gündüz orman gece deniz.
Deniz ve banada doğa bütün
Deniz
Deniz
Doğanın her yeri ayrı bir huzur verir mucize gibi
Hepsi huzur verir insanlara
Doğanın bütün güzelliğini yaşamak aslında...
Hepsi de çok huzurlu 😌✨
Deniz
Hepsi huzur verir
dağlar...
Orman manzarası
Denizin dalga sesleri
Orman
Orman perisii Selinn... 🥰
Yaaa bak 🌳🧚♀️
Deniz bir başka
Denizlerin Kraliçesi! 👑💍👸💅✊ 🌊
Ayyy çok sevdim bu ismi
🥰😅
Deniz derdim ben
Ama deniz yok orada :)
Deniz 💕
Deniz
Dağlar
Deniz
Denizzz
Orman ve deniz haha
Tabiki deniz
Deniz
deniz🌊
Deniz
Deniz
Deniz
Deniz ve Orman
hepsinin yeri ayrı
Deniz
Hepsi valla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?