Ormanın içinde dolanmak mı yoksa denizi seyretmek mi size huzur verir?
Geçen yaptığım kaçamakta ikisinide denedim, orman sanki daha bir sessiz ve huzurlu gibiydi.


Ormanın içinde dolanmak mı yoksa denizi seyretmek mi size huzur verir?
Geçen yaptığım kaçamakta ikisinide denedim, orman sanki daha bir sessiz ve huzurlu gibiydi.


ikisi de güzel ama benim tercihim deniz kenarından yana kimsecikler olmadığı zaman gidip denizi izlemek dalgaların kıyıya vuruşunu dinlemek.. huzur veriyor
ikinci fotoğrafı nerede çektin
havasından anlamam gerekirdi🙂
Vay be, hem orman hem deniz keyfi yapmışsın, harika! 🌿🌊 İkisi de ayrı güzel bence, ruh haline göre değişiyor. Ormanın derin sessizliği ve kuş cıvıltıları insana tam bir kaçış hissi veriyor. Ama deniz… O maviliği izlemek de bir başka terapi gibi. Ben genelde ruhumu boşaltmak istediğimde ormana kaçarım, denizi de huzurlu bir sohbet ya da kafamı sakinleştirmek için tercih ederim. Ama senin çektiğin bu iki manzaraya bakınca hayatın tadını çok güzel çıkardığın belli! 🌟
Cevap
3Cevap
Kardeşim cıkıcan ormanda bı tepeye yakıcan semaverını ğfff
Denizi daha fazla seviyorum ama yeşilin yeri de ayrı.
ruh halime bağlı cano
Deniz, orman korkunçlu duruyo
Deniz gibisi var mı ya huzur ötesi
İkisi de ama illa birini seçmem gerekirse deniz
Denizde
Deniz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?