Merhabalar,
Biliyorsunuz ki trekking grupla birlikte yapılan doğa yürüyüşüdür. Peki siz hangisini tercih ederdiniz?

Merhabalar,
Biliyorsunuz ki trekking grupla birlikte yapılan doğa yürüyüşüdür. Peki siz hangisini tercih ederdiniz?

Bir noktadan başka bir noktaya;
Bir yerden başka bir yere kağnı ile yürümek demek güney afrikalıların dilinde.
Oradan İngilizceye geçmiş İngilizceden de bütün dünyaya yayılmış
Grup ile birlikte yürümek de güzel
Tek başına kafanı dinleye dinleye yürümek de güzel
Seni peşime takıp yürümek 😌
Temam🥳🧿
Yalnız daha iyi..
Cevap
11Cevap
Çok trekking yürüyüşlerine katıldım güzel oluyor ve bireysel yürüyüşler de en iyisi gibi
Bir gruba tabi olmak hiçbir zaman hoşuma gitmedi … tek en güzeli
Trekking tercih ederim güzel bir sosyal aktivite ve heyecan verici
İkisi de bana uyar 😃
Bireysel yürüyüş diyorum.
Her ikisi de keyifli ikisini de tercih ediyorum
Bireys yürüyüşü alayım ben 😅
İkisi de olur yeter ki temiz havada yürüyebileyim.
Trekking iyidir
Trekkingten alayım bir dal
Trekking tabiki biraysel sıkılıyorum
İkisi de olur
Kime yürüyoruz
ikisini de etmem
Grup yürüyüşü güzel
Trekking harika olur
Bireysel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?