
Ekonomik ve rotanın belli olmasından ötürü insanlar turları daha fazla tercih ediyor. Bense bu konuda hiç tur adamı değilim ya. :D Bireysel takılmak daha iyi.
Tatile çıkarken tur mu tercih edersiniz yoksa bireysel mi hareket edersiniz?

Ekonomik ve rotanın belli olmasından ötürü insanlar turları daha fazla tercih ediyor. Bense bu konuda hiç tur adamı değilim ya. :D Bireysel takılmak daha iyi.
Tatile çıkarken tur mu tercih edersiniz yoksa bireysel mi hareket edersiniz?
Kalabalık benlik değil, bireysel takılmayı tercih ederim.. ve çok bilinen populer yerler bana cazip gelmiyor genelde.. kendim gezip keşfetmek isterim
Teşekkürler🙏🏻
Rica ederim :)
Bireysel olabilir.
Rica ederim. ^^^^
Cevap
6Cevap
Ben kendim tatile çıkmayı tercih ederdim veya eşim ya da sevgilimle.. ya da arkadaşlarımla tek çıkınca sıkılıyorum
Tur daha cazip ama bireysel kafa dinlemek açısından iyi
Bireysel iyi. Hayırlı olsun fenomenliğin
Teşekkür ederim :D
Bireysel tercih ederim
Kafa nereye biz oraya
Ben o şekilde hiç tatile çıkmadım
Tur daha vcerimli geciyor
bireysel olur
Bireysel
Bireysel
bireysel
Bireysel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar