Tatil & Seyahat Seyahat turlarına tek başınıza mı yoksa birisi ile mi katılmayı tercih edersiniz? 44asi44 Takip Et FenomenMaster Yaş: 35 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 12 Yapay Zekaya Sor Evet sizin tercihiniz hangisi 🤔 hadi bakalım değerli arkadaşlar yorumlarda buluşalım 😊#mekân44 Seyahat turlarına tek başınıza mı yoksa birisi ile mi katılmayı tercih edersiniz? Cevapla Yorum Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 22,7b cevap paylaştı. Arkadaşlarla 1 0 Yorumla
Birkirlangicmisali Takip Et Master Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl Birisiyle katilmayi tercih ederim. Ozellikle ailemden biriyle. 1 1 Yorumla 44asi44 +1 yıl İyi olur elbette Yorumla
earon Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Tur sevmiyorum. Tursuz kendi yaptığımız planlarla bir yeri keşfetmek çok daha eğlenceli 1 1 Yorumla 44asi44 +1 yıl Yani tabiki öyle imkanınız varsa daha iyi Yorumla
igdonducakss Takip Et Master Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Olası sevgilim ile.. 1 1 Yorumla 44asi44 +1 yıl Oda güzel 😊 Yorumla
uusluu Takip Et Master Yaş: 41 +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 580 cevap paylaştı. Daha hiç katılmadım ki ! 😀😀😀 1 2 Yorumla 44asi44 +1 yıl Umarım bir gün nasip olur Yorumla uusluu +1 yıl İnş Yorumla
Rafaelaa Takip Et Xper 7 Yaş: 22 , eic 98% +1 yıl Tek basima daha keyifli kimseyi istemiyorum 🥳🥳🥳 1 0 Yorumla
novel Takip Et Master Yaş: 40 +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 880 cevap paylaştı. Biri olur ise daha iyi olur. 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Arkadaşlarla
Birisiyle katilmayi tercih ederim. Ozellikle ailemden biriyle.
İyi olur elbette
Tur sevmiyorum. Tursuz kendi yaptığımız planlarla bir yeri keşfetmek çok daha eğlenceli
Yani tabiki öyle imkanınız varsa daha iyi
Olası sevgilim ile..
Oda güzel 😊
Daha hiç katılmadım ki ! 😀😀😀
Umarım bir gün nasip olur
İnş
Tek basima daha keyifli kimseyi istemiyorum 🥳🥳🥳
Biri olur ise daha iyi olur.
Birisiyle giderim