Tek başınıza mı gezmeyi seversiniz yoksa birileri ile birlikte mi?

Selamlar... Bazen bence yalnız başına gezmek çok iyi geliyor, düşünme fırsatınız oluyor, rahatlıyor insan.
#Eoéa_Eoéa
Tek başınıza mı gezmeyi seversiniz yoksa birileri ile birlikte mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Süper soruu. 😻 @livaneli teşekkür ederim.🌸
Güncellemeler
+1 yıl
@KürkMantoluHayri teşekkür ederimmm. 🌸
Tek başınıza mı gezmeyi seversiniz yoksa birileri ile birlikte mi?
Cevapla