Tatil & Seyahat Seyahat ederken tercihin yalnız olmak mı, yoksa arkadaş eşliğinde gezmek mi? Yeiss_01 Takip Et Xper 6 Yaş: 23 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Sanırım yalnız olmak, ama iyi bir arkadaş fikri de hoş. Seyahat ederken tercihin yalnız olmak mı, yoksa arkadaş eşliğinde gezmek mi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
AyIşığındaYalnızlık Takip Et Xper 6 Yaş: 28 , eic 88% +1 yıl İlki güzel ama ikincisi daha güzel olurdu 1 0 Yorumla
İzmirliSamet Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Bir arkadaşım olsun yanımda yeterli 1 0 Yorumla
İdentityKa Takip Et Master Yaş: 38 +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 551 cevap paylaştı. Yalnız daha fazla keyif alırım.. 1 0 Yorumla
Darkwingg Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl @Yeiss_01 hg ahahaha 0 3 Yorumla Yeiss_01 +1 yıl Engellemiştim senii Yorumla Darkwingg +1 yıl Beni dinlemeden ama Yorumla Darkwingg +1 yıl Âyipsin ben şimdi seni engellerim :) Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Ailemden biriyle tadı çıkar
İlki güzel ama ikincisi daha güzel olurdu
Bir arkadaşım olsun yanımda yeterli
Yalnız olmayı tercih ederim
Arkadaş Eşliğinde Gezmek Tabikide
Yalnız daha fazla keyif alırım..
Tek başına sarmiyor be
İyi bir arkadaş ile olur tercihim.
yalniz
Yanlız olmak
Farketmez
Tek başına hiç tadı çıkmaz
Farketmiyor
@Yeiss_01 hg ahahaha
Engellemiştim senii
Beni dinlemeden ama
Âyipsin ben şimdi seni engellerim :)