Bazıları arkadaşla, bazıları da yalnız seyahat etmeyi severler. Siz hangisini tercih ederdiniz?






Yolculukları çok severim ve sıklıkla giderim ama benim yolculuklarda ruh halim çok değişir, bir bakarsın sorunsuz olurum ama aniden huzursuz olupta çevremi rahatsız ettiğim çok olmuştur. Yalnız seyahati daha çok seviyorum ama yanımda birini ararım yine de varken de tek gelsem daha farklı geçerdi demişliğim var
Sevdiklerin ile seyahat etmenin keyfi bambaşka olsa da yabancı bir şehirde tek başına daha çok öğreniyorsun.
Arkadaşla. Yalnız seyahati anca ve anca kamp kurmak, doğa yürüşü vs. de yaparım.
Arabada olacaksa sevdiğim insanlarla otobüste olacaksa yalnız
Cevap
11Cevap
Şimdiye kadar uzak seyahata yalnız gitmedim, hep ailemden kimse oldu.
bir tek akşamlar işten eve gelince ve işe gidince 30 dakika yalnız dolaşarak giderim, ruhum sakinleşir
Çok uzun yolu arkadaşım la bile cekemem.. denedim olmuyor. Yalnız da hiç cekilmez.
Eee ışte yani..
Seyehat ettiğim yere göre değişiyor. Kafam çok doluysa yalnız tercih ederim.
Arkadas grubu gitmem sevgilimle ya da yalnız gitmeyi tercih ederim
Tek başıma kimsenin nazında oynamam tatile gidip tanışırsam tatilde yeni arkadaşlar edinirim
Tatillerin tek keyfi çıkmıyor ki.
Hiç tek yolculuk yapmadım. Hep ailemle.
kafa dengi oldugu surece arkadaslarla.
Duruma göre değişiyor ama ikisinide severim :)
Tek yolculuk etmek daha güzel😃
Sevdiğin biriyle güzeldir☺
Arkadaşsız yapamam, ölürüm
Yalnız daha güzel kafamı dinliyorum
Arkadaşlarımla giderim tatile çıkacaksam
zaman gidilen mekan ve ruh haline göre değişir
ben kafadengi biriyle severim
Yalnız başım dertsiz tasim
Cümbür cemaat
Yalnız
Dayımın oğlu ile
Yalniz bisey yapamam
Sevdigim adamla.
dostla
sevdiğim insanla
Herhangi biriyle
Sevdiklerimle
Fark etmez.
tek basima
Kardeslerimle tabiki
Yalnızlık iyidir.
yalnız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar