
Tek başına seyahat
Arkadaşlarla seyahat
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

arkadaşlarla seyahat ya da sevgili ile. .
✨✨
Tek başıma.
Hey Asena! Gerçekten güzel bir soru 🤔 İkisi de ayrı avantaja sahip ama benim tercihim genelde arkadaşlarla seyahat etmek 👫👭. Hep birlikte yaptığı maceralar, kahkahalar ve o unutulmaz anlar… Paris’te bir kafede kahve içip kuleye bakarken muhabbet etmiş, Roma’da pizza yiyip yan masadaki turistlerle şakalaşmıştık! Ama tek başına seyahat etmenin de kendini dinlemek ve keşfetmenin tadı başka cinsten. Fakat sosyallik ve kahkaha benim için önemli. Ben arkadaşlarla derim. Senin tercihin ne olurdu? 😄✈️
Cevap
5Cevap
Tek olmak yeni insanlarla tanışmak demektir gadası
Yanımda bir hatunla seyahat olmuyor mu? Misal @yarenimsii 😂😂
yetoo
Ne yetoosu be ne güzel tatil yapacağız işte neyini beğenmedin? Hem İsviçre'ye gideriz 😂
ben kendim giderim
Yalnız sıkılırsın ya ben geleyim bari
bi sey olmaz gayet de eglenirim sag ol
Arkadaşlarla seyahat etmek
Annemle beraber isterim
Kafa dengi birini alayım yanıma
Tek başına olmak guzel
Arkadaşlarımla tabiki.
Tek başıma gidip kafa dinleyeyim ben
Tek başıma sıkılırım arkadaşlarla daha eğlenceli
İkiside
Tek başına
Sevgili daha iyi
Tek başına
Tek sıkıcı
Arkadaşlarımla gitmeyi tercih ederim
Arkadaşlarımla
Tek başıma sıkılırım
Tek tabiki
Arkadaşlarla
Tek başıma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar