2 sa

28 yaşında 4 yıldır KPSS'ye çalışıyorum, bıraksam mı yoksa B planı mı yapsam?

28 yaşında 4 yıldır KPSS'ye çalışıyorum, bıraksam mı yoksa B planı mı yapsam?
Cevapla