5 gü

23 yasindayim, hayat sanki ders calisip sinava girmekten ibaret oldu, sosyal hayati kacirdim mi?

23 yaşına girdim vaktimin çoğunluğu derslerle sınavlarla geçti hatta hep evde oldum dışarı hayatım olmadı gerekmedikçe çıkmadım 🥲 çevrem de kalabalık değil sevgili de yapmadım kendimi çok cahil hissediyorum dışarıdan gören birisi asla inanamıyor benim böyle olduğuma dış görünüşüm iyi olduğu için hiç belli olmuyor psikolojik rahatsızlığım da yok arkadaşım yok ki nereye gideceğim tek başıma? Tek başıma sinemaya mı gidilir kahve mi içilir kafamı kitaptan kaldırmadım ben de 😔 boşuna mı yaşıyorum bilmiyorum hayatı kaçırmış gibiyim YKS sınavından güzel bir sonuç bekliyorum bakalım

23 yasindayim, hayat sanki ders calisip sinava girmekten ibaret oldu, sosyal hayati kacirdim mi?
Cevapla