35 yaşından sonra üniversiteye başladım. Hayata geç mi kaldım?

Hiç evlenmedim çalışabilecek düzgün bir işte yok. Evdeyim hep. Dil bölümünü kazandım hazırlık sınıfındayim. Ama okul eve uzak yurtta kalmak zorundayım. Derslerde ruhum sıkılıyor. Hep gelecek kaygısı yaşıyorum. Ya iş bulamazsam boşuna okumuş olcam diye. Hazirlik muafiyet sınavına evde oturup çalışsam diyorum sonra bir de bu sene gidip yol yemek masrafı yapmayayım diyorum. O kadar bunaldım ki bazen kötü şeyler düşünüyorum hayata çok geç kaldığımı düşünüyorum😔Önceden bir bölüm okumuştum onunla ilgili iş yok.

Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
35 yaşından sonra üniversiteye başladım. Hayata geç mi kaldım?
Cevapla