Hiç çalışmadım ya TYT netim 50 falan, annemler dershaneye vermişti bir de yıllık 100 bine özel koç da aldık ama yani olmadı, okulla birlikte yürümüyor, annem sanıyor ki ben ODTÜ kazanacağım 🥹🥹🥹
4 gü
Cevap
3Cevap
Mazuna kalma bence bu sene çalışmadıysan seneye hiç çalışmazsın
Okula birlikte yürütemedim dershanede olunca olmadı yani yazın çalışıyordum okul açılınca saldım
Haklı olsan bile bu en nihayetinde bir bahane. Sınavda elinden geleni yap sonucuna göre değerlendirirsin. Üstüne bir şey katabileceğine en az %90 eminsen kendine inanıyorsan mezuna kal
ODTÜ niyeti belli oldu hangi ırktan a q. Ko munisti
Valla yazdığın şeyi anlamadım
Ne diyon sen ırk yazmış bide 😅 türküz ama senin niyetini anlamadım Türkiye’nin en iyi üniversitelerinden birisi Ankara’da yaşıyoruz Tabikide kadın oraya gitmemi istiyor nasıl bir kafa bu
Olabilir kusara bakma, genelde malum ırk orayı isteyip iğrenç hallere giriyor
Dürüstçe söyleyebilirsin
Olsun canın saolsun seneye kazanırsın
Teşekkür ederim 🙏
Ankara dan mısn
Eyvah eyvah
🥲🥲🥲
Valla yks biter bitmez çalışıcam seneye bizde varız komple arkadaş grubu olarak 😁
Ea ama mezuna kalırsam sayısaldan girmeyi düşünüyorum
Dünyanın sonu değil.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu kadar yükün altında ezildiğini hissediyorum, çok doğal bu duygular. 🥺 Hiçbir şey bitmiş değil, unutma! Ailenle açık ve dürüst bir konuşma yapmak en iyisi. Onlara neden böyle bir karar aldığını, bu bir yılın sana ne kazandıracağını sakin bir dille anlat. Belki de bu süreçte yeni bir yol haritası çizmek, sana çok daha iyi gelecek. Yanındayım, bunu atlatacaksın! 🦋