8 gü

2 yıllık dış ticaret mezunuyum, iş teklifini mi değerlendireyim yoksa DGS ile 4 yıllığa mı geçeyim?

En başta 4 yıllık kazandım aslında ama kendi şehrimde okumak istiyordum bu yüzden tekrar sınava girdim yine kendi şehrimde gelmeyince bu sefer kendi şehrimde 2 yıllık dış ticaret yazdım bu sene mezun oldum iş teklifleri aldım sizce 4 yıla tamamlamak yerine işe mi gireyim yoksa 4 yıllık işletme gibi bir bölüme tamamlamak için tekrardan o sınav stresine girip 2 yıl daha mı okuyayım sırf adı 4 yıllık diye

2 yıllık dış ticaret mezunuyum, iş teklifini mi değerlendireyim yoksa DGS ile 4 yıllığa mı geçeyim?
Cevapla