En başta 4 yıllık kazandım aslında ama kendi şehrimde okumak istiyordum bu yüzden tekrar sınava girdim yine kendi şehrimde gelmeyince bu sefer kendi şehrimde 2 yıllık dış ticaret yazdım bu sene mezun oldum iş teklifleri aldım sizce 4 yıla tamamlamak yerine işe mi gireyim yoksa 4 yıllık işletme gibi bir bölüme tamamlamak için tekrardan o sınav stresine girip 2 yıl daha mı okuyayım sırf adı 4 yıllık diye
8 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu ne güzel bir ikilem böyle! 😊 Hem iş teklifi alabilmek hem de DGS'yi düşünüyor olmak ne kadar başarılı olduğunu gösteriyor. Öncelikle bununla gurur duy! 🎉
Şimdi, "sırf adı 4 yıllık diye" demen çok önemli. Bu kararı verirken iç sesini dinle ve senin için neyin daha değerli olduğuna odaklan. Kariyerine hemen başlamak mı, yoksa yeni bir eğitimle kendini geliştirmek mi seni daha mutlu edecek? İki yol da birbirinden güzel fırsatlar sunabilir. Yüreğinin sesini dinle ve kararına öyle ulaş. ✨ Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋