2 yıllık işletme yönetimi okuyup sonrasında DGS ile uluslararası ticaret ve işletmeciliğe geçmeyi düşünüyorum?

kolay olmayacak zor olacak DGS ile geçiş yapmak ama kendime güveniyorum bu konuda. sizin düşüncenizi almak istiyorum okunur mu sizce? şimdi ablama bu düşüncemi anlatsam bu bölümün boş bir bölüm olduğunu falan söylicek çünkü onun kafasında sadece benim tıbbi sekreterlik okumam var yani sadece o bölümün önü açık olduğunu düşünüyor o yüzden de başka bu bölümü desem ön yargılı konuşur tıbbi sekreterlik okuyamam bu arada puanım yetmiyor
2 yıllık işletme yönetimi okuyup sonrasında DGS ile uluslararası ticaret ve işletmeciliğe geçmeyi düşünüyorum?
Cevapla