Önlisans Lojistik mezunuyum. DGS mi tercih etmeliyim, ikinci üniversite mi?

merhabalar ben önlisans Lojistik mezunuyum ne devlette ne ozelde. is var

Sizce dgs ile asagıda ki bölümlerden birini mi okumaliyım?

Havacılık Yönetimi
İşletme
Lojistik Yönetimi
Teknoloji ve Bilgi Yönetimi
Uluslararası Finans
Uluslararası Finans ve Bankacılık
Uluslararası Ticaret
Uluslararası Ticaret ve Lojistik
Uluslararası Ticaret ve Finansman
Yönetim Bilişim Sistemleri

Yoksa sınavsız ikinci univeriste önlisans kı okumak daha mantikli

Dgs ye 1 yıl var ikinci uni bu yıl baslayabiliyorum ikimci universite bolumu ise tibbi dokumantasyon bolumu okuyacagim sizce ne yapmayalim?

Önlisans Lojistik mezunuyum. DGS mi tercih etmeliyim, ikinci üniversite mi?
Cevapla