DGS mi yoksa ikinci üniversite mi ne dersiniz? Kararsız kaldım yardımcı olur musunuz?

Bu sene anadAna üniversitesi açıköğretim fakültesi fotoğrafçılık ve kameramanlık önlisans bölümünden mezun oldum dga başvurusunu kaçırdım ikinci üniversite ojumsyi düşünüyorum Ama şimdi aof kitap vermiyor engelli ojdygum için boş kalmak istemiyorum zaten 2020 yılında engelli kamu personeli seçme sınavına gireceğim önlisansdan o zamana kadar okuysyim dedim ama şimdi AÖF kitap da vermeyecek DGS sınavı temmuzda seneye ikinci üniversite okusam mı yoksa DGS mi beklesem ne deesiniz fikirleriniz önemli!
Güncellemeler
+1 yıl
İkinci üniversite okursam Yine iki yıl ama DGS beklesem boş kalacağım
Güncellemeler
+1 yıl
Aof Dijital döneme geçmiş artık o yüzden basılı kitap dağıtımı yapmayacakmış adalet bölümü kitapları buldum aynı şehirde olan birisinden ama zaten önlisans mezunuyum ikinci üniversite okursam oda önlisans olacak dört yıla tamamlamak için DGS girmek gerekir ona da 11 ay var boş durmak istemiyorum evde ya da YKS ye mi girsem dört yıl okumak için bilemedim kararsız kaldım
DGS mi yoksa ikinci üniversite mi ne dersiniz? Kararsız kaldım yardımcı olur musunuz?
Cevapla