2 yıllık üniversiteden sonra DGS ye mi girsem yoksa 1 yol daha YKS ye mi çalışsam?

Ben bu yıl sınava girdim ama ayt de başarılı olamadım o yüzden 4 yıllık bölümler gelmiyor. Hayalim mimarlıktı. Biraz araştırma yağınca 2 yıllık bölüm olan inşaat teknolojisini bitirdikten sonra DGS sınavına girip Mimarlık okuyabiliyorum. Çok kararsız kaldım sizce 1 yıl daha üniversite sınavına mı hazırlansam yoksa 2 yıllığa gidip dgs ye mi girsem?
2 yıllık üniversiteden sonra DGS ye mi girsem yoksa 1 yol daha YKS ye mi çalışsam?
Cevapla