Bir sene mezuna kalmak mı yoksa 2 senelik bölüm tercih edip DGS ile 4 seneliğe geçmek mi?

Başlıkta anladığınız üzere YKS öğrencisiyim. Bu sene yeterince hazırlanamadım sınava. Bu yüzden ne yapacağımı bilemedim, bir sene daha hazırlanmak mı mantıklı yoksa önlisanstan DGS ile lisansa mı geçmek mantıklı? DGS hakkında düşünceleriniz ne, zor mu? Bana önerebileceğiniz fikriniz var mı, gerçekten çok kafam karışık. Yazılım mühendisliği istiyorum.
Bir sene mezuna kalmak mı yoksa 2 senelik bölüm tercih edip DGS ile 4 seneliğe geçmek mi?
Cevapla