12 gü

Arkadaşlar bugün yks sınavı yüzünden ailemle biraz tartıştım sizce burada haklı mıydım yoksa haksız mıydım?

Öncelikle hepinize iyi akşamlar diliyorum ve size içimi dökmek istiyorum ben 21 yaşındayım ve öğrenciyim bu yıl üniversite sınavına hazırlanıyorum sınava 4. girişim olacak ve biliyorsunuz ki sınava son 7 gün kaldı yani bugünler son günler ama doğrusu ben bu yıl sınava pek fazla çalışma fırsatım olmadı çünkü bizim bir iş yerimiz var akaryakıt istasyonu ve ben genelde bu yıl çok oraya baktım orada çalıştım bu yüzden zamanımın çoğu işyerinde geçti ve bu yüzden pek sınava çalışamadım yani toplasanız bu yıl herhalde 15-20 gün falan evde kalıp düzenli ders çalışmışımdır şimdi bizim akaryakıt istasyonu öyle şehir merkezinde değil ve çok işlek bir yerde de değil yani genelde hafta sonları çok yoğun oluyor onun dışında hafta içi bazı günler işler çok yoğun oluyor bazı günler ise çok sakin geçiyor şimdi benim 25 yaşında bir abim var benim abim de petrole bakıyor bu hafta benim yerime full o bakıyordu çünkü sınava az kaldığı için ben de genel tekrarlarımı yapıp ders videoları falan izliyorum ama bugün ders çalışamadım sabah 8'de uyanır uyanmaz petrole gittim şu an hâlen petroldeyim çünkü benim abimin FMF hastalığı varmış yani Akdeniz hastalığı bu yüzden abimin bazen karnı ağrıyor yine bugün rahatsızlanmış karnı ağrıyormuş bu yüzden işe gitmedi babam da bana sen bu hafta 2-3 günlüğüne abinin yerine petrole git dedi ama ben de bu konuda babamla tartıştım ve babama baba kusura bakma ama ben öğrenciyim YKS sınavına da az kaldı burada sınava 7 gün var benim bu süre zarfında çok sıkı ders çalışıp bol tekrar yapıp bol deneme falan çözmem lazım ben eğer bugünlerde ders çalışmazsam 2-3 gün bile bu süreçte benim için büyük bir kayıp olur dedim hem sonra dedim baba zaten ben bu yıl doğru düzgün toplasan 15-20 gün falan ders çalışmamışımdır zamanım hep petrolde geçti yani petrolde çalışmak yüzünden bu yıl derse de çalışamadım doğru düzgün dedim bir de babama dedim ki baba petrolde zaten 1 eleman daha var yani ben gitmesem sanki petrol çalışmaz mı siz de beni bu hafta idare edin sınav olana kadar ondan sonra söz gece gündüz petrole geleceğim siz beni bu hafta idare edemez misiniz? dedim ama babam bana kızdı ve sinirlendi hatta babam bana sen bana karşı mı geliyorsun ha dedi sonra abimin de zoruna gitti o da bana biz sana ne diyorsak onu yap ben senin abinim benim sözümü ikiletme dedi sonra ben de sinirlenip bu sabah hemen evden çıkmıştım. Arkadaşlar bugün YKS sınavı yüzünden ailemle biraz tartıştım sizce burada haklı mıydım yoksa haksız mıydım?

Arkadaşlar bugün yks sınavı yüzünden ailemle biraz tartıştım sizce burada haklı mıydım yoksa haksız mıydım?
Cevapla