Bu konuda sizce kim haklı ben mi yoksa ailem mi?

26 yaşındayım, kendime hayat kurmak istiyorum 3 tane evimiz var birisi miras olarak hakkım çıkartın kiracıyı da yaşayayım diyorum vermiyorlar, aile evinde kaldığım için hayatıma sürekli burnunu sokuyorlar herşeyime karışıyorlar dışarı çıktığım saatten tutun kimle görüştüğüme, ne yediğim içtiğime kadar herşeye vs. Evlenmeyi istemiyorum ama evlenmeden o evi de vermeyiz trk başına evde oturacan da ne yapacan diyorlar üstelik kızı da biz bulacağız vs diyorlar, hiç istemeyeceğim kızları vs önerip duruyorlar, zaten evlenmeyi de istemiyorum. Aşırı dindalar, kendileri hariç herkes canım hep haklı olan onlar gibi davranıyorlar 26 yaşındaki bana "evlilih çoh eyidir biz böyle gördüh, haramdan sahınır" diye nutuk çekmelerinden bıktım usandım artık. Aileme karşı kin güdüyorum artık. Ölseler de kurtulsam diyecek noktaya geldim.

Onlar haklı
Sen haklısın
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Bu konuda sizce kim haklı ben mi yoksa ailem mi?
Cevapla