Sizce ailem mi haklı, yoksa ben mi haklıyım?

Ben 19 yaşıma gelip kendi ısrarımla Kapadokya Üniversitesi'nden İzmir'de bir üniversiteye yatay geçiş yapana kadar her şeyime karıştılar. Yks'de de çok güzel hedeflerim, hayallerim olmasına rağmen, sırf bölümün iş imkanları çok iyi diye okumayı hiç istemediğim Optisyenlik bölümünü seçtirdiler, hatta benim yerime tüm tercih haklarımı onlar kullandılar ve sonucunda da okulumu bitiremedim, geçen sene sonu bölümümdeki azami süremi doldurduğum için okuldan atıldım. Bu sene ise memleketime dönmeyip İzmir'de tekrardan Yks'ye hazırlanıyordum ve memleketime her gelişimde sınava memleketimde değil de İzmir'de hazırlandığım için başımın etini yiyorlardı. Şu anda ise Yks sonuçlarının açıklanmasını bekliyorum, gerçekten çok stresliyim, ama onlar bunu hiç görmüyor veya görseler bile stresimin anlamsız olduğunu düşünüyorlar. Ayrıca diğer taraftan da annem bana sürekli " Eğer mantıklı bir bölüm yazmayacaksan bir daha üniversiteye gitmeyeceksin " diyor. Ben de her defasında " Asıl suçlu sizsiniz, ama suçunuzu kabul etmiyorsunuz; hatta o da yetmezmiş gibi beni suçluyorsunuz. Benim onca hayalim vardı ve sizin yüzünüzden hepsi çöpe gitti. Şu anda yapmak istediğim şey ise o hayallerime tekrardan ulaşma imkanını elde etmek " diyerek kızıp bağırıyorum.
Sizce ailem mi haklı, yoksa ben mi haklıyım?
Cevapla