Sizce sınav koçuma karşı haklı mıyım yoksa alıngan mı davranıyorum?

Sınavım için ücretli sınav koçuyla çalışıyorum. Çok az bir vakit kaldı nerdeyse 10 gün ve haliyle stresim var. Ona stresli olduğumu hislerimi söyledim yani sürekli çalışıyorum bir adaya düşmüş gibi hissediyorum kendimi dedim. Bana sadece abartma lütfen dedi. Motive olmayı bırakın demoralize oldum. Bende kalan sürede kendim devam etmek istiyorum biriyle konuşmak bana iyi gelmiyor yazdım bugün. Sizce doğru bir karar mı?

Güncellemeler
+1 yıl
Ekstra bir motivasyon videosu yazısı vs hiç atmıyor hasi onu bırakın ben sadece benimle konuşsun destek olsun istiyordum.
Sizce sınav koçuma karşı haklı mıyım yoksa alıngan mı davranıyorum?
Cevapla