İlk başlarda çok güzel giderken birden geç cevap vermeye başladı aktifken yazmıyodu baya uyardım düzelmedi geçen hafta ayrıldım sonra dün öğrendim ki baya erkek ekleyip konuşmaya başlamış dünde yazdım bunun için mi çabalamadın bitirme noktasına getirdin bizi dedim ayrıldıktan hemen sonra erkeklerle konuşulur mu dedim oda bana arkadaşça konuşuyorum farklı bir gözle bakmıyorum hissetmiyorum onun içinde yapmadım ne alaka falan dedi bende öyledir dedim bilirim arkadaşçayı dedim arkadaşça konuşmak için kızlar var gidip erkek eklenilmez hemen ayrıldığım gün dedim yaptığın karaktersizlikdir bu kadar basitmisin dedim oda bana ne alaka sana ne diyorum öyle bir durum yok istediğin kadar karaktersiz de ben bir şey hissetmiyorum konuştuğum erkeklere gidip hemen erkeklerle arkadaşça konuştum diye hiçbirşeyi unuttum sanma dedi ben de sürekli aynı şeyleri diyosun ister hisset ister hissetme sana kalmış dedim oda tamam dedi engelledim bende ben hiç inanmıyorum arkadaşça olduğuna bide diyo ben konuşuyorum diye unuttum sanma ayrıldığımız gibi başkalarına konuşmaya başlamış böyle bi kız mı olur
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Kız basit biri , herkesle konuşup her şeyi yaşayabilecek potansiyelde biri 🙂 öyle kızlar sevilsin hep zaten...
Bak inan ki daha çok soğutuyorlar, ayrıldığımız zaman ben hatasını anlayıp dönmesini beklerken. O gidip hemen erkek ekleyip konuşmaya başlamış. Aslında yazmıcaktım bile ama hiç çabalamadı ayrılma noktasına getirdi bizi bende dedim bu kadar erkekle komuşmak için mi yaptın dedim hayır arkadaşça diyor sürekli arkadaşça diyor başka bişe demiyor bende yaptığın karaktersizlikdir dedim bu kadar basitmisin dedim ne alaka suçlama hemem erkeklerle arkadaşça konuştum diye beni unuttun sanma ben bişe hissetmiyorum dedi bende dedim sana kalmış ister hissetster hissetme dedim tamam dedi bende görüldü atıp engelledim
Karektersiz, gözü dışarıda olan bir kız. İlişki içinde muhtemelen aldatacak biri
Aynen öyle kendini belli etti. Ama böyleleri sonradan çok pişman oluyo o erkekler ona ters olunca hiç şaşmaz.
Konustujlari yukselmis hissetmistir ama erkekelr boyle
Ayrıldıktan hemen sonra yapılır mı bu bence karaktersizlikdir bunu onada dedim zaten bana istediğin kadar karaktersiz de ben o erkeklerle arkadaşça konuşuyorum diyo da yalan işte hiç çabalamadı ilişkide
Devam
Haklısın doğru olanı yapmışsın
Bende öyle düşünüyorum evet ayrıldık illa konuşur başkasınla ama biraz zaman geçsin hemen ayrıldığımız gibi olmaz ben sürekli uyardım düzelmedi çabalamadı sonra ayrıldım hemen erkek ekleyip konuşmaya başladı bide story atmazdı açık açık giyinip storyler attı bende dayanamadım yazdım basitmisin bu kadar diye arkadaşça diyo başka bişe demiyorda inanmıyorum zaten ben diceğimi dedim ister arkadaşça olsun ister sevgili ona kalmış hayat onun
Gerçekten çok abartmış bu kadarı çok fazla düzeltmek işin hiç çabalamamış resmen ayrılmak işine gelmiş
Aynen öyle abi çünkü son ayrılmadan önce 2-3 kere daha o noktaya geldi hep bitirme taraftarıydı ben diyordum az çabala diye en son bıraktım oda sana kalmış dedi erkeklerle konuşmaya başladı ama içimden bi his hiç arkadaşça konuşuyor demiyor ama neyse kendi bilir
Bence de bitirmek için tam bahane olmuş çok takma kafaya
O kadar yaşanmışlık var illa takılıyor ama böyle böyle daha çok soğutuyor kendinden abi ona şöyle bi mesaj attım biraz uzun bakarmısın bi mesaja
Tamam
bak umrumda sanma, hatta istersen sevgili ol. istediğini yapabilirsin. ama tek sorum şu yani, ayrıldıktan hemen sonra mı olur bu, her şeyin bi adabı vardır, ayrıldıktan hemen sonra erkek ekleyip konuşmak nedir ya. İnsanın az kendine saygısı olur yokluktamısın sen yoksa ilgi açlığımı çekiyosun anlamadım. ha ilgi açlığı olamaz, çünkü ben gayet ilgiliydim, ama sen ilişkiyi bitirmek için elinden geleni yaptın. Ben düzel diye dünya şans verdim, elimden geleni yaptım. İyilikle uyardım giderek denedim, kalarak denedim senin gibi olarak demedim. Ama hep başarısız oldum. Bilmem belkide senin işine gelmedi, ama bi söz var seven çaresini, sevmiyen bahanesini bulur diye sen sürekli bahane üretiyodun. aktif olup yazmıyordun, arkadaşlarına yazıyodun bana 2-3 saat sonra dönüyordun. söyleyince üstüme gelme iyi değilim oluyodu sürekli bahaneydi. Hayır şurada bi 2 yıldır farklılık var. Emek var, ama sen gidip ayrıldığım gibi erkek ekleyip konuşmaya başladın ben senden hatanı anlayıp dönmeni beklerken sen gidip erkek ekleyip onlarla konuştun. Bana aktifken yazmayan sen gidip şimdi elin olunla konuşuyosun şimdi arkadaşça deme ben bilirim arkadaşçayı arkadaşça konuşucaksan gidip erkeklere yazılmaz kız arkadaşların var senin sen bildiğin flörtleşiyosun hayır yine dediğim gibi istediğini yap hayat senin ama bunun için mi bizi bu noktaya getirdin onu merak ediyorum acırım bunca verdiğimiz emeğe acırım senin 2 ay düzelceğini sanıp beklediğime acırım başka hiçbir şeye acımam yazık cidden yazık
Bunu dedim oda beni suçlama ben bir şey hissetmiyorum falan dedi bende yaptığın karaktersizlik dedim sonra biraz daha konuşup engelledim zaten
Gerekeni söylemişsin savunması yok savunacak bir şeyi yok onun için çok açıklama yapamıyor biraz da işine geldi
Olur böyle erkek te kızda çok
Herkes kendine yakışanı yapar abi ben onun yüzüne de dedim yaptığın karaktersizlik diye bana dediği şey ben bile hissetmiyorum arkadaşça konuşuyorum hiç inkar da etmiyor dünya erkekle konuşuyor ayrıldığı gibi bide diyo arkadaşça hangi erkek instadan ekleyip birden başladığı kızla arkadaş gibi konuşur
Haklısın