Arkadaşlar bi okuyup cevaplarmısınız doğru bişe mi yapmışım hak etmişti lütfen?

İlk başlarda çok güzel giderken birden geç cevap vermeye başladı aktifken yazmıyodu baya uyardım düzelmedi geçen hafta ayrıldım sonra dün öğrendim ki baya erkek ekleyip konuşmaya başlamış dünde yazdım bunun için mi çabalamadın bitirme noktasına getirdin bizi dedim ayrıldıktan hemen sonra erkeklerle konuşulur mu dedim oda bana arkadaşça konuşuyorum farklı bir gözle bakmıyorum hissetmiyorum onun içinde yapmadım ne alaka falan dedi bende öyledir dedim bilirim arkadaşçayı dedim arkadaşça konuşmak için kızlar var gidip erkek eklenilmez hemen ayrıldığım gün dedim yaptığın karaktersizlikdir bu kadar basitmisin dedim oda bana ne alaka sana ne diyorum öyle bir durum yok istediğin kadar karaktersiz de ben bir şey hissetmiyorum konuştuğum erkeklere gidip hemen erkeklerle arkadaşça konuştum diye hiçbirşeyi unuttum sanma dedi ben de sürekli aynı şeyleri diyosun ister hisset ister hissetme sana kalmış dedim oda tamam dedi engelledim bende ben hiç inanmıyorum arkadaşça olduğuna bide diyo ben konuşuyorum diye unuttum sanma ayrıldığımız gibi başkalarına konuşmaya başlamış böyle bi kız mı olur

Arkadaşlar bi okuyup cevaplarmısınız doğru bişe mi yapmışım hak etmişti lütfen?
Cevapla