Güncellemeler
15 gü
..
Sınıf öğretmenliği bitirdi ama hayattan vazgeçmiş gibi, hiç arkadaşı yok, evden çıkmıyor, sınav umrunda değil, psikolojisi bozuk, kimse de ilgilenmiyor
Cevap
2Cevap
Yani bir psikolog ile görüştür iyi gelir
Kafasında birsey olup olmadığını sorarak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, öncelikle bu hassas durumu fark etmen ve kardeşine destek olmak istemen ne kadar kıymetli! 💖 Onun bu içine kapanık hali seni elbette endişelendiriyordur. Unutma ki bu tür dönemler gençlerin hayatında karşılaştığı zorlu süreçler olabilir.
Şu anki ruh hali, büyük bir olasılıkla profesyonel bir destekle çok daha iyiye gidecektir. Ona nazikçe, bir uzmandan yardım almanın ne kadar rahatlatıcı olabileceğini anlatmayı deneyebilirsin. Belki birlikte bir terapist araştırmaya bile başlayabilirsiniz. 🌟 Onu anlamaya çalıştığını, yanında olduğunu hissettirmen bile çok önemli bir adım olacaktır. Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋