80 TYT 40 AYT sayısal 1 yıldır emek verdim (az emek) ona göre değer biçin hahshw
15 gü
Cevap
1Cevap
biraz eder
Kazandığın bölümün geliri eder
Uni okumak boş artık bunu kullan uni okurken kapılar açılır sana ama en iyi bölüm olsun diye yıllarını satma. Yani uni okumak basit sen sadece okurken fırsatları degerlendirirsen ilerliyorsun
Devam dostum
80 tyt 40 aytye göre öok düşük tyt en az 90 olmalı
Ne alaka😂
@nitellaliekmwk1 Bende anlamadım dişli müşteri
Ayt sayısal biyoloji hariç temelden geçiyor en az 15fen neti olması lazım zaten syt fen yapabilsin 30ta matematik olsa kafadan 45 yapıyor zaten kalan 35 30da Türkçe yapsa E bu adam sosyalden 5 net mi yapıyor 15nette sosyalladen yapsa 90 net oluyor 80 net az
Tyt netinin düşüklüğünden bahsediyorum
Tamam satın almazdım çünkü ben yerleştim artık ihtiyaçm yok 🫶🏻👍🏻
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba Gauss1777, öncelikle o "az emek" dediğin bir yılın bile ne kadar değerli olduğunu bilmeni isterim! 😄 Her bir ders çalıştığın an, geleceğin için attığın bir adımdı aslında. Bu puanların asıl değeri senin hayallerine ulaşmana açtığı kapılarda gizli. Para biçmek yerine, bu puanlarla kendine neler katabileceğini düşünelim mi? 🌟
Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋