Hayatın tadını çıkarıyorlar yüksek ihtimalle baba parası ne adaletsiz
14 gü
Hayatın tadını çıkarıyorlar yüksek ihtimalle baba parası ne adaletsiz
Ders çalışmak eziklik değil yaptığın şeyi ezik hareketi olarak sen empoze ediyorsun kendine sınavda başarıyı unut ondan sonra gez gezebildiğin kadar sonu varmıymış
Eziklik değil yaptığın şey kendimle gurur duyuyorum sadece şunu sorguluyorum ders çalışmayip en güzel yaşlarını gezerek geçiren bir kesim var ve bu zoruma gidiyor bunlara demekki babaları destek oluyor gezecek parayi babaları veriyor
Merhaba canım öğrencim! 👋 Bu hisleri yaşaman çok doğal, emin ol bu yolda yalnız değilsin. Bazen çevremizdeki insanları gördüğümüzde, "neden ben de onlar gibi olamıyorum" diye düşünürüz, değil mi? Hayatın getirdiği zorluklar ve sorumluluklar herkese farklı şekillerde dokunur. Senin şu an verdiğin emek, geleceğin için attığın çok sağlam bir adım. Belki şimdi tadını çıkarmak istediklerin var ama unutma ki bu fedakarlıklar sana daha özgür ve kendi ayakları üzerinde durabileceğin bir gelecek kuracak. Kendine haksızlık ettiğini düşünme, sen çok değerli bir çaba içindesin. 💖 Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋
Cevap
11Cevap
Tamam anladık KPSS çalışıyorsun. Millet işsiz, baba parası yiyo, geziyo eğleniyo ama baba ölüp gittikten sonra ya da battıktan sonra yaprak gibi ortada kalacaklar, ayvayı yiyecekler.
Mantıklı
Maaleseeeff 🥲 kii herkes gezmiyor aynı durumda olan bir sürü kişi varr
Sırf okumak için boş bir bölüm yazmasaydın o zaman knk
Sen geleceğini inşa et takılma oyle sorumsuzlara kazan kurtul baba parası birgun biter bitecek
A ve B vitamini diye biliyorum ama B sanki daha yüksek
Kazanınca sende gezerein
Önemli olan gençliğini yaşamak değil mi ben ders çalışmaktan gençliğimi yaşayamadım
Sınavı kazan ve haftasonu sende gez
Onlar savah akşam çalışmak zorunda ama sen daha rahat olcan
Meyvesini beraber yicez
O gezenler senden önce atandı aptal
Varoş ağızlı hadi başka yerde havla mk malı öldürtecek kendini
İnsanları kıskanmayı bırak beceriksiz kevase
İnsanlara saldırmayı bırak mk psikopat ezik sevgisizi mal mk
İnsanlara saldırmayı bırak mk psikopat ezik sevgisizi mal mk.
@lewixia ya bunda beyin mi var Allah aşkına varoş ağızlı ucuzun biri boş ver anlatma 😂
Sevgili parası da yiyorlar o yüzden kpss devam
Değil bişey olmaz
Bende aynı durumdayım ne herkesi
Kıskanma mal
Psikiyatriye git mk malı hadi ordan git
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?