Staj yapıyorum, iş öğretmek yerine sadece getir-götür yaptırıyorlar. Buna karşı çıktım diye de azarlandım. Haklı değil miyim?

Ben bu işleri yapmak için gelmedim buraya dedim. Bir sürü laf işittim karşılığında. Daha da var bitmesine ne yapıcam bilmiyorum.

Staj yapıyorum, iş öğretmek yerine sadece getir-götür yaptırıyorlar. Buna karşı çıktım diye de azarlandım. Haklı değil miyim?
Cevapla