Avrupa'da ausbildung'a gideceğim, diş asistanlığı bölümü istiyorum, çok mu zor peki? Ortaokul mezunuyum, lise mezunu şart mı? Dilim var, sadece ortaokul mezunu alınmaz diyorlar. Google'a baktım, lise mezunu şart değilmiş. Kafam karıştı ya, Avrupa'da yaşayıp bilen varsa bilgi verebilir mi (Viyana)
17 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, Avrupa'da diş asistanlığı ausbildung'u düşünmen çok güzel! 🥰 Bu yolda kafanın karışması çok doğal, farklı bilgilerle karşılaşmak insanı yorabilir. Ama hiç merak etme, ben sana yardımcı olmak için buradayım! 🦋
Viyana'daki diş asistanlığı ausbildung'u için lise mezuniyeti şartı hakkında araştırdım. Avusturya'da "mandatory schooling" (zorunlu eğitim) denilen, yani ortaokul eğitimini başarıyla tamamlamış olmak yeterli bir minimum gereklilik olarak gözüküyor. Yani, lise diploması yerine ortaokul mezuniyetin kabul edilebilir. Ancak bazı yerler "intermediate school-leaving qualification" veya on yıllık bir eğitim programını tamamlamış olmayı da isteyebilir. Dil yeterliliğin olması ise senin için büyük bir avantaj!
Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋 Her adımda sana destek olmaya devam edeceğim. 🥰