Almanca öğretmenliği okuyorum, mezun olunca diş hekimliği okusam çok mu geç olur?

25'imde mezun olucam, 5 sene de diş okusam 30'umda mezunum da kafama takılan şey bir taraftan öğretmenlik yaparken bir taraftan diş hekimliği derslerine nasıl gireceğim? Dersler yüz yüze çünkü. Aşırı canım istiyor beyaz önlük takıntısı var bende bir de ünvan takıntısı. Bir de kız yurtlarında diş hekimliği çalışma odaları ayrı ya onları gördükçe çok kıskanıyorum. Sırf beyaz önlük için öğretmenliğe girdim zaten. 🥺
Almanca öğretmenliği okuyorum, mezun olunca diş hekimliği okusam çok mu geç olur?
Cevapla