21 yaşında diş hekimliği okumak için geç mi kaldım?

İlk girisimde konularim ikinci girisimde yeterli kaynak kitap ve internet sıkıntısı yuzunden 3. Girisimde ise sıklari kaydirma yuzunden istedigim sıralamayı yapamadim ve bunalima girdim. Çok hırs yaptım gerekli ihtiyaclarimi tamamlayip kendimi eve kapattim bu yil yani 4. Girisimde guzel bir siralama yaptim Şu an 25 bine girdim ve diş hekimi olmaya karar verdim. Çok hakaret ve baski gordum ama yaptim. Ama universiteye ilk defa gidecegim icin acaba gec mi kaldim en buyugu ben mi olacam diye kaygilaniyorum
21 yaşında diş hekimliği okumak için geç mi kaldım?
Cevapla