+1 yılAyyy lütfen böyle düşünme canım. Bak sana güzel bir örnek vereyim. Benim kuzenim 26 yaşında diş hekimliği okumaya başladı. Şu an 31 yaşında üniversiteden mezun olup, kendisine klinik açıyor. O kadar gurur verici bir tablo ki. Elbette geç değil ve kendin için yapacağın en güzel adımlardan biri, kariyer yapıp harika konumlara gelerek işine canla, başla, azimle çalışmak. İnan ileride bunları anlatınca insanların gurur kaynağı olacak, okumak isteyenlere de örnek olacaksın. Asla pes etme ve kesinlikle eğitimin için, elinden geleni yap..
02 Yorumla
Soran+1 yılyaa gerçekten durumumuz aynıymış kuzeninle. çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için!
- +1 yıl
Ne demekk❤❤
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
+1 yılDurduğun her gün uzerine yaş ekleniyor ve acaba geç kaldım mı diyerek ideallerine o sekilde ulasamadan zaman gecirirsin onun icin hemen icraata geç bence ve vazgecme asla. Bol şans 🍀
02 Yorumla
Soran+1 yılcok tatlisiiin cok tesekkur ederiim
- +1 yıl
Rica ederimm ne demekk 🌸
Hala yaşıyorsa insan, hiç bir şey için geç olmamış demektir. Hemen en kısa zamanda başla şansını dene. Olmasa bile en azından elimden geleni yaptım de diğer türlü keşke diyeceksin
02 Yorumla
Soran+1 yılgercekten aklimin bir kosesinde hep kalacak
+1 yılŞunu sorun durmayın ya 30 yaşına kadar geç değil. Eninde sonunda 30 yaşına gelmeyecek misin? 30 yaşında millet daha yeni meslek ediniyor.
01 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın ama işte maddi yönden sıkıntılıyım o yüzden biraz tereddüt ediyorum
+1 yılHayallerinin peşinden koşarken tereddütte kalmazsın. Nasıl anlarsan anla artık
01 Yorumla
Soran+1 yılcooook haklisin ama maddi yonden sana destek olamayacak bir ailen varsa hayat seni buna zorluyor
+1 yılHiç bir şey için geç değil. millet 40 dan sonra yapıyor dediğini
07 Yorumla
Soran+1 yılvalla evet oyle, onceden herkes bu olaya karsi cikardi ama sanirim artik degismis tum algi
- +1 yıl
Oku cancazim oku
- +1 yıl
Küçük şehirde misin
Soran+1 yılhayır büyükşehirdeyim
- +1 yıl
İstanbul mu
Soran+1 yılhayır bursa
- +1 yıl
İş fırsatı çok o bölgede bulursun evli isen çocuk vs zor Allah yardımcın olsun
+1 yılHayalin ve okumanın yaşı olmaz kendi hayatın kimseyi umursama
00 Yorumla30 degil 35 tedebitirsen gitmeli ve oegitimi almalısın. Delimisin sen ya
03 Yorumla
Soran+1 yılgercekten miii 🥺 of cok olumsuz yaklasiyordum yorumlardan sonra moralim yerine geldi
- +1 yıl
Diş hekimliği bence müthiş olur kariyer falan on numara beş yıldız hayatın olur. Kaliteli yaşarsın hedefe kitleniyon ve odiplomayi ordan aliyon ister burada çalış ister Avrupa ya da Amerika bol alternatifli yaşam seni bekliyor olacak daha neolsun yani oktor kızımıza başarılar.
Soran+1 yılyaaaa cok tesekkur ederiiim 🥺
+1 yılHiçbir zaman hiçbir şey için geç değil
01 Yorumla
Soran+1 yılasciligi birakiyorum o zaman 💃💃💃
+1 yıl30 geç değil ne olacak okursun.
00 Yorumla
+1 yılDeli misin git oku
02 Yorumla- +1 yıl
Ben okumadim bir bölümü çok pismanim
- +1 yıl
Ki dis hekimlihlgi yani
+1 yılOkumanın yaşı yokki
00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 833 cevap paylaştı.
+1 yılHiç geç değil
00 Yorumla
+1 yılBir şey olmaz devam et
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılOlur, olmaması için bir neden yok
00 YorumlaOkumanın yaşı mı var Allah aşkına.
01 Yorumla
Soran+1 yılya evet yok ama ne bileyim 30 yasina kadar bir gelirinin olmamasi falan, millet coluk cocuga karismisken senin ders calisiyor olman xjshdksjfk
+1 yılOkumanın yaşı yok geç değil.
00 Yorumla
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer