27 yaşındayım, diş hekimi olmak istiyorum. Geç kalmış sayılır mıyım?

Bu yaştan sonra okuması zor olur mu benimle aynı tecrübeye sahip birileri var mı?
27 yaşındayım, diş hekimi olmak istiyorum. Geç kalmış sayılır mıyım?
Cevapla