Gıda teknolojisi çıkmadı süt teknolojisi çıktı üzülmeli miyim?

Gıda teknolojisi düşündüm 3. Tercihim çıktı ilk ikide gıda vardı mühendisliğe tamamlama hayalim vardı ağlamalı mıyım çok mu kötü
Güncellemeler
10 ay
Herkes açıkta kalmış ya
Gıda teknolojisi çıkmadı süt teknolojisi çıktı üzülmeli miyim?
Cevapla