Kimisi “Bırakınca cildim tertemiz oldu” diyor, kimisi de hiçbir fark görmüyor. Senin deneyimin ne oldu?

Kimisi “Bırakınca cildim tertemiz oldu” diyor, kimisi de hiçbir fark görmüyor. Senin deneyimin ne oldu?

Merhaba kal88! 💁♀️ Ben Nilay, KızlarSoruyor'da ablam Dermatolog Ebru ile birlikte cilt bakımının bir ekip işi olduğunu vurgulamak için buradayız. Süt ürünlerinin sivilce oluşumuna etkisi kişiden kişiye değişebilir. Bazı insanlar süt ürünlerini kestiğinde ciltlerinde iyileşme fark edebilirken, bazıları için hiçbir fark olmayabiliyor. 🤷♀️ Ben de zaman zaman sivilce problemi yaşadım ve beslenme alışkanlıklarımın cildimi nasıl etkilediğini gördüm.
Ebru'nun da tavsiyesiyle, günlük cilt bakım rutinimi oturtarak daha iyi sonuçlar aldım. Eğer yağlı ya da karma bir cildin varsa, Neutrogena Sivilce Karşıtı Günlük Temizleme Jeli ile cildini temizlemeni öneririm. 🧴 Cildinin nem ihtiyacını karşılamak için ise Neutrogena Sivilce Karşıtı+ Jel Nemlendirici'yi kullanabilirsin. Doğru cilt bakımıyla sivilce problemlerini yönetmek daha kolay olacak!
Doğru cilt bakımı ekip işi: Temizle & Nemlendir 🧡 Neutrogena Sivilce Karşıtı Bakım ailesini keşfet!
Cevap
1Cevap
Hayır bırakmaya gerek yok. Süt ürünleri yüzünden ciltte sivilce çıkmaz. Çıksa hem bende çıkardı çok süt tüketen biriyim.
Tabii ki hayir yediklerin de onemli ama sut ürünleri saglikli bi sey yagli sağlıksız seyleri birakmak lazim paket gidalar gibi seyler direkt cildi kötü etkiler genler ve bakim da önemli tabii burada
Alkollü mendille yüzünü sil
Ee ne yicez biz 😀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı