Merhabalar 21 yaşındayım, hâli hazırda üniversite okuyorum sizce diş hekimliği için geç mi?

Antrenörlük okuyorum ve anestezi için tercih yaptım çalışınca olabildiğini gördüm sonuç geliyor ve çalışmak istiyorum geç mi sizce başarır mıyım?

Dış hekimliği hayvan gibi çalışırım vala.

Merhabalar 21 yaşındayım, hâli hazırda üniversite okuyorum sizce diş hekimliği için geç mi?
Cevapla