21 yaşında diş hekimliği kazandım, kaygılanıyorum. Geç mi kaldım?

Çoğu 18 19 yaslarinda olur buyuk bir ihtimal.
Hiç pes etmeyip düzenli olarak her sene sinava girdim 3 yildir mezunum eve tikildim kaldim. İlk sene 300 bin ikinci sene 700 bin ucuncu sene Ayt sinavina gec kaldim. Bu sene 30 bine cektim. Ama arkadaslarim neredeyse cogu okulu bitirmistir diye dusunuyorum cogu 2. Seneden gittiler. Gec mi?

Güncellemeler
+1 yıl
@livaneli tesekkur ederim.
Güncellemeler
+1 yıl
Hepinizin yorumlarini okudum teker teker cevap veremeyecek kadar cok yorum olmus bu kadarini beklemiyordum motive oldum sayenizde💙
Güncellemeler
+1 yıl
Sorum @KızlarBirAdımÖne etiketine taşınmış teşekkür ederim #KızlarSoruyor
21 yaşında diş hekimliği kazandım, kaygılanıyorum. Geç mi kaldım?
Cevapla