Sorum lütfen yanlış anlaşılmasın ve kibirli bir insanmışım gibi algılamayın lütfen.
Benim maddi durumum çok iyi özel bir üniveristede okuyorum ve ailem okuduğum şehirde ev satın aldı falan. Arkadaşlarımın çoğu da maddi durumu kötü olan insanlar. 2-3 ay geçmiyor ki kıskançlık meselesi yaşanıyor. Bugün yine bir arkadaşımla kavga ettim kiz kyk yurdunda 2 yıllık bir bölüm okuyor. Ve o bolumu kazanmasi için ona ben yardım ettim tercih döneminde. Bugün çok açık açık özelde okuyor olmamla dalga geçti ve hicbir sebep yokken yaptı bunu. Kavga ettik hatta söylediği tek şey sen özelde okuyorsun ve evin var.
Annem de suç senin artık kendi okulundan birileriyle tanış dedi bana. Hakli mi? Cidden artık okul disindan arkadaşlık kurmayı bırakmalı mıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı