Maddi durumu kötü olan insanlarla arkadaşlık kurmaktan vazgeçmeli mıyım?

Sorum lütfen yanlış anlaşılmasın ve kibirli bir insanmışım gibi algılamayın lütfen.

Benim maddi durumum çok iyi özel bir üniveristede okuyorum ve ailem okuduğum şehirde ev satın aldı falan. Arkadaşlarımın çoğu da maddi durumu kötü olan insanlar. 2-3 ay geçmiyor ki kıskançlık meselesi yaşanıyor. Bugün yine bir arkadaşımla kavga ettim kiz kyk yurdunda 2 yıllık bir bölüm okuyor. Ve o bolumu kazanmasi için ona ben yardım ettim tercih döneminde. Bugün çok açık açık özelde okuyor olmamla dalga geçti ve hicbir sebep yokken yaptı bunu. Kavga ettik hatta söylediği tek şey sen özelde okuyorsun ve evin var.

Annem de suç senin artık kendi okulundan birileriyle tanış dedi bana. Hakli mi? Cidden artık okul disindan arkadaşlık kurmayı bırakmalı mıyım?

Maddi durumu kötü olan insanlarla arkadaşlık kurmaktan vazgeçmeli mıyım?
Cevapla