Üniversite tercih mezunmu kalim yoksa devammıACİL YARDIM KAFAYA TAKTIM?

Merhaba üniversiteye hiç çalışmadım ve beklenen gibi sonuç sıfır 250 puan ek puanla o kadar kötü meslek lisesi inşaat teknolojileri mezunuyum sizce aynı bölüm üniversitede devammı edim yoksa mezun kalıp hem çalışıp hem üniversiteye çalışmayamı başlıyayım diyer sene için kafam çok karıştı 8 saat iş ondan sonra sınava çalışacam ama yinede daha iyi sonuç olur bence bu senekinden diğer türlü anca karabük kastamonu sinop zonguldak memlekete doğru gitmem gerekecek inşaat teknolojileri okuyacam 2 yıllık sice

Üniversite tercih mezunmu kalim yoksa devammıACİL YARDIM KAFAYA TAKTIM?
Cevapla