Ya benim yazılıma, shop yapmaya, yapay zekaya, sosyal medyaya inanılmaz bir ilgim var çocukken bile ailem eve internet baglatmayinca ne yapar ne eder İnternet bulurdum, teknolojiye cidden aşık büyüdüm şimdi düşününce tıp garanti meslek ama çok zorlanirim düzenli ders çalışmam bir kere uzmanlık falanda zor iş doğuya gideceksin edeceksin 6 yıl tıp ekstra hazilik oku uzmanlık sınavları falan derken 30lu yaşlarımda anca 200 bin falan kazanıyorum parayida geçtim kendime vakit bulamam ama garanti meslek işte yazılımsa ya batacaksin ya çıkacaksın formunda bir bölüm ve ülkemizde pek olayı yok maalesef
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Tıp riske atılabilecek bir bölüm olmadığı için hem seni hem hastaları mutsuz edebilir bir süre sonra belki maddi açıdan seni garantileyebilir doğru diyorsun itibar yönünden de öyle ama bilinçaltı , duygular düşünceler bunlar baskı uygulayabilir ve pişman edebilir bence istenen bölüm okunmasi en kötü ihtimalde farklı bir garanti meslek seçmek en iyisidir
Çünkü inanın başta sağlığı isteyen insanlar bile bazen vazgeçebilir sonradan
Kötü oldğu için asla değil bizzat bende içindeyim dahada içinde olmak istiyorum sadece detaylı kapsamlı olduğu ve bazı şeyleri gerektirdiği için
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
11 ayBence yazılım oku ve kendini geliştir. Aranan bir yazılımcı ol. Yazılım kolay değil çünkü. Ben de html öğrenmiştim 20'li yaşların başında, sıkıcı gelmişti. Python bir nebze daha keyifli geliyor bana. Herkes yapamayacağı için iyi öğrenirsen aranan bir yazılımcı olursun ve güzel paralar kazanırsın. Belki de kendi teknoloji ve yapay zeka şirketini açarsın..
00 Yorumla
11 ayTıpta başarılı olacağının garantisi yok ama. Çoğu kişi garanti meslek diye tıp okuyor ama sonrasında bölümü bırakıp başka bölüme geçiyor. Sevmediğin mesleğin, özellikle tıp gibi zor bir mesleğin temposunu kaldırabilir misin?
03 Yorumla- 11 ay
Kim geçiyor abla başka işe okulu bitirdiklerinde 24 25 yaşında oluyorlar zaten hahaha güzel sallıyonuz
- 11 ay
@çıtırdişçi dünyadan haberin yok senin. Uyumaya devam et sen.
11 ayBir bilgisayar mühendisi olarak her sektörde yazılım kullanılıyor bu yüzden sektörde iş hacmi epey büyük ve bir çok firma yurtdışına da hizmet veriyor. Burada bulamasan bile yurtdışında bulma ihtimalin de var.
Tıp okursun Türkiye'de aldığın maaş seni ekonomik olarak rahat ettirir ama gecen gündüzün olmaz. Sabah mesaisi başlayıp 17 de mesaisi bittikten sonra nöbete kalıp ertesi gün sabah yeniden mesai yapan arkadaşım var.00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
44
Cevap
49Cevap
Hayalindeki mesleği seç. Belki 50 yil onu yapacaksın. Ülkenin çoğu bu yüzden pazartesi sendromu yaşıyor ve mutsuz bir şekilde meslek yapıyor.
40 YorumlaAşkı maşkı düşünmeyeceksen soğukkanlıysan mantığınla kalbini orantılı kullanabiliyorsan tıp tabi ama benim gibi 6. sınıf ta terk yapmayın çalışın çabalayın mezun olun o da yetmez Tusa hazırlanın uzman bi hekim olun ondan sonra da oh be diyemezsin öğrenciyken geleceği düşünüp oh diyebileceğini düşünür insan ama her sınıf atladığında bu hayallerin biraz daha düşer Mezun olmakla bitmiyor yani hiçbir şey ki bu her meslekte geçerli
26 yaşımda da önlisans yiyecek içecek sektörüne girişeyim dedim elimin lezzetini farkedince ben ve yakınlarım …
Aşçılık okudum bu sefer mezun oldum tabi (: He hedefim asıl bu muydu diye soran olursa ben de bilmiyorum Amaçsız yaşadım sanırım bugüne kadar 🤷♀️
10 Yorumla
11 ayBirde sana son tavsiyem şu olur linkedin hesabı açman orada çoğu mühendis adayı var zaten oradan gündemi görebilirsin bazı ünilerde eğitimler oluyor ilgili çekerse katılabilirsin ben mesela Sakarya'ya gitmiştim gayette verimli bir eğitimdi zaten bu sayede sibere ilgim arttı
021 Yorumla
Soran11 ayZaten LinkedIn çok önemli bunun içinde iyi bir cv lazım inşallah güzel bir üniveristede yapay zeka ya da bilgisayar kazanabilirsem üniversite kaydı yapar yapmaz LinkedIn açacağım
- 11 ay
Bulursam bağlantı atarım da muhtemelen bulamam 😂
Soran11 ayGitHub falanda deniycem, hocalara projelerime destek olmaları icin veya beni projelere kaymaları için darlarim gerekirse, Tübitak 2209-A ve 2209-B projelerini denerim online yarışma avına çıkarım Teknofest, ICPC, IEEE yarışmaları, Hackathon'lar
- 11 ay
Neyse sektörde başarılar meslektaşım
Soran11 ayAyyy heyecanlandım ben vazgeçtim tıptan ya yazılım iyidir inşallah olabilirimde 😭 teşekkür ederim meslektaşım
- 11 ay
Teknofest denedikte olmadı bu sefer ben kendi projemi oluşturup deneyeceğim o proje bulma işine mekanik olarak bir tane var şu anlık
- 11 ay
Umarım mezun olduktan sonra kulağım çınlamaz 😂
Soran11 ayNiye ki ahjagdja ıssız kalırım diye mi?
- 11 ay
Ama bölüm eğlencelidir özellikle sınav haftaları neler neler yaşayacaksın sürprizi kaçmasın ilk yıl muhtemelen ortak fizik 1-2 ve matematik 1-2 alacaksınız tabi yabancı dil bölümü seçersen hazırlıkta olabilir
Soran11 ayKendi takımını kur abi birde bul uniden nerd düzgün çocukları
Soran11 ayHazırlık okurum ben ya TOEFL falan istiyorum zaten o yıl full dile yatirim yaparım
- 11 ay
Yani bu sektör sürpriz doludur ne olacağı belirsiz bir şey diyemem o yüzden araştır diyorum ama ben tıp düşünmezdim o hastane ortamı ve çok ezber sevmiyorum biyolojiyi sınavda 6 D 0Y yapmıştım bu yüzden fizik ve kimya ise 8 D 1 Y ikiside yani benim kafa sayısala basıyor yapacak bir şey yok
- 11 ay
İşte ben bu yaz A1 ve A2 bitireceğim dil kursuna gidip ki kafayı koyarsam yaparım B1 yıl içine yayılır muhtemelen ama temel ingilizcem o kadar da kötü değil
Soran11 ayBenim ezber daha iyi ama ben tusu musu salarım gibime geliyor zaten onu salarsamda atarlar beni Harran acil servisine mutsuz olurum ama tus calisirsam 50li yaşlarda atakoyde estetisyen falan olsamm üfff veya Muğla'da aile hekimi olsammm ya bak yine karıştı aklım bu ikisi arasında gidip geliyorum
- 11 ay
Tercih dönemi bir daha soru açarsın ünilerle ilgili ya da muhtemelen ben denk gelmem gibiok soru dolaşıyor burada onun dışında üni sayfalarına bakabilirsin orada yardımcı olurlar genelde bizim tarafa yolun düşmez muhtemelen o yüzden benlik bir şey çıkmaz ama
Soran11 ayBenimde ingilizcem iyi ama speaking sıkıntı onun içinde birileriyle iletişim kurmak şart ayrıca İspanyolcayı ve Arapçayı öğrenmek istiyorum Almancada tabi of ya keşke çok zeki olsaydım 1 yılda hepsini öğrenseydim
- 11 ay
Çok soru dolaşıyor olacaktı şu düzenleme olsa keşke
- 11 ay
Buranın yazılım mühendisi arkadaştan ricam da bu bir düzenleme lütfen
- 11 ay
Yazılım ve Bilgisayar mühendisliği için İngilizce kaçınılmaz da araba sektörü için Almanca öneririm ki bana A1 seviye hediye ettilerde ben anadolu lisesi mezunuyum o seviyenin komuları muhtemelen bende vardır
- 11 ay
Bakalım tercih döneminin sonuna kadar çok gidip geleceğin tercihler olacaktır
Mesela ben
İlk başta otomotiv mühendisliği yazmıştım (kocaeli'ne giren son kişi olurmuşum yazsam ve şu an formula 1 fanı oldum şu an girsem kesin yazardım😅)
Konya'da Uzay mühendisliği (İngilizce hazırlık var diye çekindim şu an kendim öğrenmeye çalışacam aynı noktaya geldik) Erciyes'te uçak bakım ve onarımı yazacaktım da heyet raporu lazımmış sağlık için nolur nolmaz dedim döndüm. Tek bilgisayar mühendisliği kaldı şu anlık memnunum. Tercih noktasında kendini iyi dinle yanlış bir tercih belki de mutsuz edebilir - 11 ay
Sonuçlar açıklanmış sanırım puan olarak istediğin oldu mu
11 ayçok ilgin varsa bir bölümü okumadan is olarak yapmaya başlıyorsun. böyleyken birden yks zamani gelince bu işi bırakıp yks calisip tıp okumazsin. işi gücü olmayan insanlara üniversite iş kapısı açar. dolu üniversite sonucu her bölümde işçi fazlalığı varken 3 kuruş kazanıyorlar. tıpta öyle bir şey yok. doktor yetiştirmek zor çünkü. kolay olsa o paraları kazanamazlar zaten. ve konu insan sağlığı. bedeli canla ödeniyor
00 Yorumla
11 ay
Bence sen yazilimi sakin birakma.
00 Yorumla
11 ayYazılım seçince illa burada kalacaksın diye bir kaide yok ki, dünyanın her yerinde iş bulabilirsin. Benim bir akrabam bilgisayar mühendisliği okudu şimdi silikon vadisinde kendi şirketi var mesela.
00 Yorumlaİlgin olan ve sevdiğin meslek para kazanıyorsa onu seç. Ki senin ilgin olan meslekte yenilikleri takip edip güncel kalırsan her zaman para var. sürekli araştırma, öğrenme, gelişim yapman gerekecek
gerçi tıp da da durum aynı00 Yorumla
11 ayMinik kuş fantastik işlerin peşine düşme yapamayacağını bildiğin işin peşine düşme Neyi yapabileceğine inanıyorsan neye Hevesin ve İlgin varsa onun peşine düş hayatın bile garantisi yokken Tıp mesleğini Garanti olarak görmek akla aykırı
00 Yorumla
11 ayaçık konuşmak gerekirse eğer, bu ülkede hayalinin peşinden gidenin aç kalma olasılığı var. Bunu göz önüne alarak tercih yapmanı tavsiye ederim. Tıp hiçbir zaman işsiz kalacağın bir bölüm değil. Hem toplum arasında itibarın yüksek, hem mezun olur olmaz işin garanti, hem de maaşı iyi. Yazılımın da tıpın da artı ve eksilerini bir düşün. Hangisinin artısı daha çoksa ona yönel
00 Yorumla
11 ayGaranti meslek diye bir şey yok aklının ve kalbinin sesini dinle hangi meslekte mutlu olursun onu gözünün önünde canlandır, ayrıca bende yazılım mezunuyum bu meslekte doktorluk kadar zordur, çok kişinin görüşünü al kendi aklının ve kalbin sesini dinle derim.
00 Yorumla
11 ayHahaha yorumları okudum da vay be tam benim düşüncemde olan birisin o zaman demekki benim gibi olan varmış 😅 bence garanti meslek zaten iyi maaşlar veriliyor üniversitede iyi projelere katkı sunarsan bu işten iyi para kazanıp üstüne şirket bile açmayı düüşünebilirsin ben de böyle yapacağım.
01 Yorumla- 11 ay
Icpc yarışması farklı yapay zeka farklı bilgisayar farklı ıcpc c++ tabanlı bir yaeışma daha matematiksel ve derin algoritma ister yaapy zekada matematiiksel ama piton kullanılır 2 sinin entegreside uzun sürer
Valla hiç bir meslegi garanti görme bizde guvendik zamanında farklı alan okuduk ama yine sevdiğimiz işten kazaniyoruz
00 Yorumla
11 ayBende yazılım okuycam ama bunu para için yapmıyom sevdiğim için yapıcam önemli olan bu benim için
00 YorumlaTercihim yazılım olurdu sağlıkçı olarak söylüyorum büyük problemler var sağlıkta Garanti meslek ama lar çok fazla
00 YorumlaBenim teknolojiye karsi yetenegim var ama hayalim hep tip oldu. Ben sahsen yazilim gelse tip gelmese yazmam. Bence Sen de tip sec
00 Yorumlaİlgin olan bölümü tercih et, hayata bir kere geliyorsun, dilediğin gibi yaşamaya çalış, sana dayatılan şekilde değil
00 Yorumla
11 ayİlgin olan tabiki. Tıbba ilgin yoksa zaten kazansanda 1. yılın sonunda bırakırsın. Etraftanda buna çok kez şahit oldum.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)11 ayKnk tıp seçim hayatını garantilemek isterken şeye çevirme o kadar okuyosun mükemmel bir doktor olmadığın zaman yine normal maaş aliyosun o çalışmaya ve okumaya. Yazılım oku eğer sayisalciysan
05 Yorumla
Soran11 ayBencede yapamam ben zaten ya acile falan atarlar uzmanlikta olmaz gibime geliyor
Cevap sahibi11 ayBütün doktorlar Bahar dizisindeki gibi değil ona göre bı Timur olabilmek için kaç yılını veriyorsun onun yaşına gelince hayatini kurtarsan ne kurtarmasan ne
- 11 ay
Gençliktede asgari ücret alınıyor normal mesleklerde. Timur’un yaşına gelene kadar en fazla 60 70 bin alıyorsun Timur gibiler o yaşta dünyanın parasını kazanıyor
Cevap sahibi11 ay@Justgirlss Ne dediğini tam anlamadım ama haklısın knk
- 11 ay
Umarım anladığında haa diyip buraya yazarsın
11 ayYapay zeka hepsini yapıyor shopta yapar resimde ama yazılım programlama dersen o başka
00 YorumlaYazılım iyidir kendini geliştirirsen tıptan iyi para kazanırsın.
00 Yorumla
11 ayYazılım ama tıptan daha iyi efor sarf edeceksin.
00 Yorumla
11 ayTıp çokmstrese sokar. boş ver,3 kuruş az kazan kafan rahat olsun
00 Yorumla
11 ayYazılım derdim ben ama garanti açısından tıp
00 YorumlaTıp aslında çok seviyordum ama çok farklı şeyler oldu yaaa
00 Yorumla
11 ayYazılım geleceği olan ve çağımızın önemli türlerinden bence...
00 Yorumlaİlgin olan yazılım diyeceğim sevmediğin şeyi yapmak erken yaşlandırır
00 Yorumla
11 ayKesinlikle sevdiğin şeyi yap. Hiçbir şeyi de garanti düşünme. Mutlu olmanın sırrı budur.
00 Yorumlaİlginiz olan bölümü seçmeniz sizin için daha mantıklı olur
00 YorumlaSevdiğin, hayalini kurduğun işe, eğitime yönel.
00 Yorumla
11 aybence sadece türkiye bazında düşünme sürekli çağ atlıyoruz yazılımdan ilerle hayallerin daha önemli kendini yeterince geliştirirsen yurt dışında da iş imkanın olur özellikle de oyun ve uygulama geliştirme bölümünde
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)11 ayKalbinin sesini dinle istediğin mesleği seç istemediğim mesleği yapma zaman geçmez ömür boyu o mesleği yapacaksın sonuçta
00 Yorumla
11 ayBence istediğini seç çünkü sonra bu meslek tüm ömrün boyunca yanında olacak ama yazılımda şöyle bir şey var son zamanlarda zaten çok popüler olduğu için çok para kazanamayabilirsin çok büyük iyi bir şey yap ki tutsun tutsun ki para kazan
00 Yorumla
11 ayİçinden gelen neyse onu yaz çünkü bir ömür o mesleği sen yapacaksın kimse senin yanında olmayacak ve gerçekten hayatın zorluklarını yanında birde sevmediğin işi yapmak zor olur insan için o yüzden kararını kendin ver
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)11 ayYazılım tabi ki. Yerinde sayan bir meslektense geleceği parlak olana yönel. Üstelik tıp okusan bile calışma şartları ağir..
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)11 ayİlgin olan yazılım bölümü, istemeyerek doktor olursan belki hastaları ciddiye almaz zarar verebilirsin
00 Yorumla
11 aytıp sec. Bu ulkede yasayacaksan garanti bir meslek yapmalisin ki ac kalmayasin. Tanidigim bir sürü iyi üniversiteden mezun muhendis var hepsi issiz
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)11 ayilgim ilahiyata ama sırf diploma için ev ekonomisi yazacağım
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)11 aytıpla neden uğrşayım 10 yıl ya oku yazılım bak keyfine
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)11 aygaranti meslek tıp tabiki yazılım patladı doktor bulamıyor millet ama
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)11 ayİngilizce öğrenirim de dersen mühendislik sdc
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)11 aySevdiğin mesleği yapmalısın bence Ben olsam tıp seçerdim. Bu arada yazılım okudum
00 Yorumla
11 ayhiç farketmez çünkü yazılım elinin altında meslek edinip napacan
00 YorumlaTıpın garanti olduğunu sana düşündüren ne? Özel hastaneler açıyorlar zamanla tıpın bile önü kapanır.. Diş hekimliği bitti...
01 Yorumla
11 ayKesinlikle kendinin istediği meslek sevmediğin mesleği yıllarca yapamazsın hem kendinden hem işinden Bıkarsın o zaman paranın da pek bir önemi kalmaz
00 YorumlaYazılım sektörü güzel ama eskisi kadar kolay değil sektörde tutunmak
05 Yorumla
Soran11 ayO sıkıntı garantisi yok işte neyse en azından upwork falan yaparım
Soran11 ayüniversitede totomu buyutmem ya cvyi büyüturum denerim upwork falan belki sosyal medya kanalı açıp yürürüm hatta bir plan var aklıma uzun vadeli ama ise yarayabilir bir plan
Soran11 ayGsjahdja inşallah hoş bulurum
kesinlikle ilgin olan bolumu sec 50 yil bu isi yapacaksin
00 Yorumlatıp sevmeden okuncak bir bölüm değil kesinlikle
00 YorumlaTıp oku yazılımı ek olarak her zaman öğrenirsin. İlerde hangisini istersen onu yaparsın (;
00 Yorumla
11 aysağlikta en kötü bölüm bile ataniyor hasta bakimi bile ataniyor
00 YorumlaYazılım zaten ilginde varmış daha mutlu olursun
00 Yorumla
11 ayKlişelerden uzaklaşırsanız eğer yazılımdan devam edin derim.
00 Yorumla
11 ayNeye ilgin varsa onu ol. Yoksa mutsuz olursun.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)11 ayBen çok ilgim var diye yazılım okudum. Okuduktan sonra hiçbir şey hayal ettiğim gibi değildi. Simdi mezun oldum koskoca boşluk
00 Yorumla
11 ayİlgin olan önü de açık
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)11 ayBilgisayar muh avrupada aylik 30 bin € maaş aliyor. Unutma sen Dünya'da yaşıyorsun.
02 Yorumla- 11 ay
Aylık 30 bin euro, bu adamlar baya bi kaslı o zaman
11 ayİlgin olan bölümü seç
00 Yorumla
11 aySkrem mesleğinide okulnuda
00 YorumlaYazılımı tavsiye ederim iş bulursun rahat
00 YorumlaHayatın boyunca pişman olmazsın umarım tıp yazınca
00 Yorumla
11 aytip yaz yazilim bitti
00 Yorumla- Devamını Gör (33)
Devamını Gör(78)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 