İyi akşamlar ben bu sene tm’den mezuna bıraktım sayısaldan mı hazırlansam?

Bu sene tm’den mezuna bıraktım sosyalim fule yakındı ama AYT matematiğim 8 net olduğu için dilediğim sıralama gelmedi. Seneye sayısaldan mı hazırlansam diyorum hani hemşirelik falan için çünkü eşit ağırlık bölümlerine herkes bitmiş gözüyle bakıyor. Hukuk okuyacağım deyince mezun çok, psikoloji deyince meslek yasası yok yüksek lisans şart vs. diyorlar. Çoğu sözel ağırlıklı olduğum için saçma olacağını söylüyor ama aklımda sayısaldan hazırlanma fikri var. Siz ne düşünürsünüz?

Kendi alanından devam et
Sayısaldan hazırlan
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
İyi akşamlar ben bu sene tm’den mezuna bıraktım sayısaldan mı hazırlansam?
Cevapla