Bu sene mezun senem tm’ciyim sizce sayısaldan mı hazırlansam?

Benden düşük sıralama yapan arkadaşlarım yerleşti. Okumanın ne kadar değersiz olduğunu anladım. Herkes okuyor. O kadar mezun var ki iş bulmak imkansız gibi görünüyor. Benim sözel derslerim iyi matematikten dolayı istediğim sıralamayı yapamadım. Alanımın popüler bölümlerinde bile iş yok diyorlar ne yapayım?

Bu sene mezun senem tm’ciyim sizce sayısaldan mı hazırlansam?
Cevapla