Üniveriste sınavına hazırlanıyorum mezunum?

Motive amaçlı yazmak istiyorum korona yüzünden okullar tatil edildi ve çok konu eksiğim vardı ailemin durumu iyi değildi kıtap alamıyordum şansımı denemek için girdim ve başarılı olamadım dershane gitmek için bir yerde çalıştım 3 ay annem de ise girdi durumuz düzeldi ve dershane gidiyorum kaynak kitaplar alıyorum çok çalışıyorum ama sevgilim bana değişik bakıyor o da Üni gidiyor yine sınava girip başka bölüm okuyucak bana "senden yüksek not alırsam napcan" aynı Üni gidermiyiz böyle beni altta görüyor başarısız arkadslarim da aynı şekil boşuna giriyorsun sınava yapamazsın kafan basmaz diyor motivem çok düşüyor bu tarz şeylere motive mi nasıl korurum

Güncellemeler
+1 yıl
Kendimi geliştirmek istiyorum günde 7 saat çalışıyorum geriye kalan zmaan da ne tür işlerle ugrasabilrim ticaret işi yapmak istiyorum + bir bölüm olarak dış ticaret okuyuc şu an hedefim yabancı dil bölümü 😊
Üniveriste sınavına hazırlanıyorum mezunum?
Cevapla