Başkalarına yönelttiğimiz eleştirel bakışlarımız yalnız kaldığımızda kendimize mi yönelir?

Bence biraz öyle... Mesela yolda yürürken herkesi süzüp içinden yargiliyorsan bu yargılama ve eleştiriler yalnız kaldığınızda kendinize yönelir. Veya yalnız kalamiyorsaniz, etrafınızdaki insanlara yönelir. Hatta sözlü olarak dile getirirsiniz. Çevrenizdeki en yakın insanların psikolojik sağlıklarını bozmakla kalmaz ilişkileriniz de yıpranır..

Başkalarına yönelttiğimiz eleştirel bakışlarımız yalnız kaldığımızda kendimize mi yönelir?
Cevapla