Başkalarıyla ilgili rahatsız olduğumuz şeyler, kendimizi tanımamızı sağlar mı?

Kafayı Carl Gustav'ın buna benzer bir sözüne taktım. İnsanların çoğu davranışı beni rahatsız ediyor. Bu kendimi tanımamda bana hiçbir etki yaratmıyor diyebilirim. Bana normal gelen bir şey sayısı her gün azalıyor gibi. Her gün yeni bir şeyden rahatsız olmaya başlıyorum.
Başkalarıyla ilgili rahatsız olduğumuz şeyler, kendimizi tanımamızı sağlar mı?
Başkalarıyla ilgili rahatsız olduğumuz şeyler, kendimizi tanımamızı sağlar mı?
Başkalarıyla ilgili rahatsız olduğumuz şeyler, kendimizi tanımamızı sağlar mı?
Cevapla