Okulda çok kötü dışlandım sizce neden çok üzüldüm?

Merhaba ben 12. Sınıf meslek lisesi ögrencisiyim okulda karne gününden 1 gün önce işletme beceri sınavıydı tüm 12. sınıflar vardı bahçede hepsi el sıkışıyor grupça takılıp sohbet ediyordu ben bir bankta tek başıma oturup telefona bakıyordum hiçbiride yanıma gelip hal hatrımı sormadı elde sıkışmadı o an dışlandıgımı ve nefret edildiğimi anladım herkes grup halinde bahçede konuşuyordu elde sıkışıyordu ben bir köşede sessizce oturup telefona bakıyordum eve gidince agladım zaten size göre neden benimle hiçbiri gelip konuşmadı sebeb ne olabilir boyum da uzun aslında 1.96 falan 3 sene kickboks da yaptım fizikde sağlam çaktırmadan bana bakanlar vardı sizce onlarda üzülmüşmüdür orada tek durmama 45 dakika falan galba tek bekledim herkes arkadaş grubu ileydi oysaki bu benim diğerlerinden çok farklı olduğum anlamınamı geliyor sürü mantıgına uymadıgım rol yapmadıgım anlamınamı geliyor sizce ve tek durmama orada üzülen olmuş mudur yoksa sanmıyormusunuz?

Güncellemeler
1 yıl
Cidden tekme tokat dayak yesem o kadar kötü hissetmezdim çok kötü bir histi
Okulda çok kötü dışlandım sizce neden çok üzüldüm?
Cevapla