4 senelik mühendislik tutmuyor 2 senelik yazicam mecburen hayat bitmiş gibi geliyor?

Sadece rahat geçinmek istiyorum bi evim bi arabam olsun yeter napicam onu da bilmiyorum DGS denicem ama herkes olmaz çok zor diyor mecbur okumam lazım aile ortamım baskıcı bıktım boş yerede okumak istem bilmiyorum cidden ne yapicam
4 senelik mühendislik tutmuyor 2 senelik yazicam mecburen hayat bitmiş gibi geliyor?
Cevapla